Sadelgjord med magplatta..

Sv: Sadelgjord med magplatta..

*kl*
"the one and only" HG !!
Tycker alla andra är väldigt fula! HG är smal, mjuk, stilren och rätt tunn!

Ja de är snygga de med, kände på en Butet som skulle passa sadeln, men de är ruskigt dyra med så mjuka och sköna:love:

Equipe! Deras är super, framför allt den anatomiska! Sitter perfekt och töjer sig INTE. Bra passform dessutomn och går att får i nästan alla längder!

*kl*

kan verkligen rekomendera riders company!

mjuka gjordar, diskret resår, bra hållbarhet och superbra passform:)

och i regel under 1000 kr.

Jag har en från Tolga med resåren längre ner och en anatomisk CWD. Båda är super! På CWD:n är resåren olika långa (på spännena alltså) så att man spänner den på ena på ett hål mer än den andra. Trycket ska typ bli bättre.

Jag har en Pessoa. tycker dne är helt underbar! Den kostar dock lite mer ca 2800, men vilken kvalitet!:love: Mjukt o skönt läder på insidan.

Prestige. Den bästa av alla tycker jag!

Har både Butet och Jeremy Rudge också, dem är inte alls lika bra :crazy: ... stela trots flitig användning och skötsel!

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 065
Senast: Niyama
·
Hemmet Efter minst sju år av handdiskande vill jag inte mer. Jag älskar matlagning och som det är nu får jag diska minst 2 - 3 gånger om dagen...
2
Svar
39
· Visningar
1 127
Senast: Otherside
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 433
Senast: Thaliaste
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 147
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar