Var finns ryttarna?

Sv: Var finns ryttarna?

Håller med dig, om att alla välmeriterade ponnyer knappast är lättridna, men det är inte alltid lätt att utbilda en ponny från grunden heller, och de är inte heller alltid så lättridna....

Jag har fått kämpa den hårda vägen med en ponny som var outbildad och sur och kärring.
Nu är det en trevlig ponny som lyssnar och är utbildad, och nu har placeringarna börjat komma smygande.
Och jag är överlycklig över att veta att det är jag som har gjort denna ponny till den hon är.

Ponny poolen fungerar. Genom dem fick vi kontakt med en uppfödare som vi lånade en 4-årig B-ponny av, med denna ponny vann dottern ungponnychampionatet för 5-åringar.
Just nu har vi ett halvblod från samma uppfödare, fast vi har inte samma kontrakt, tyvärr, får jag väl säga.
vill ni ha Maries telefonnr PM:a mig

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 016
Senast: fio
·
Kropp & Själ Jag vill ha en träningsapp där jag själv kan välja både på färdiga pass men också lägga ihop egna övningar till egna pass. Finns det...
Svar
15
· Visningar
202
Senast: Tassa
·
Hundhälsa Min ena lilla behöver snart klippas igen och kommer då frysa. Hon har sedan ett tid ratat de stickade tröjorna och en annan i något...
Svar
11
· Visningar
668
Senast: Amha
·
IT & mobiler Hur svårt är det att skapa animerande filmer, liksom rörligt material? Om man tänker att man skulle skapa kortfilmer med information...
Svar
0
· Visningar
233
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka