Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Vilken halvblodshingst tycker du att jag ska använda till mitt fullblodssto? Jag har en hingst som jag tycker verkar bra men jag...
Svar
1
· Visningar
680
Senast: roslagen
·
A
Hoppning Ska rida lagtävlingen i östjämten imorn. Ska dit och tävla en nvs/arab. Han är sjukt stark och sticker när man rider. Några snabba...
Svar
9
· Visningar
902
Senast: Aeternum
·
E
Hoppning Hej jag behöver lite råd! Hur ska jag göra med min häst när han rusar som f*n innan hindrena? Det kan ju liksom hända en olycka, På...
Svar
5
· Visningar
688
Senast: apocalypse
·
Hoppning Hej, skulle vilja ha era råd, erfarenheter och massor av tips. Det är nämligen så att jag har börjat tävla på lokal 90-100cm denna...
Svar
3
· Visningar
845
Senast: gullebarn
·
B
Hoppning Hur lång tycker ni man ska vara för att rida en större och kraftigare shettis..? (skit i vikt..);) Shetlandsponnyer är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 836
Senast: gullebarn
·
Hoppning Jag kanske betäcker stoet i år trots allt, och nu är jag tacksam för lite åsikter och tips. Fakta om stoet: 1,74 cm i mkh. Rejäl...
2
Svar
31
· Visningar
2 594
Senast: Fiorano
·
M
Hoppning Har hoppat lite småhinder nu med en inhyrds storhäst och vill ha kommentarer på både mig och hästen! Både bra och dålig kritik!:D...
2
Svar
26
· Visningar
2 861
Senast: midnight surprise
·
M
Hoppning Funderar på vilken hingst vi ska välja till vårt sto e. Concorde u. Kahlua (46) ue. Kaliber och tänkte höra om ni har några idéer och...
Svar
4
· Visningar
1 109
Senast: md5krist
·
Hoppning Eller som har bra koll? Hur många sekunder får hästen stå stilla innan det räknas som olydnad? Inte kan det väl vara bara ett par...
Svar
5
· Visningar
723
Senast: Olympus
·
Hoppning Hej, skulle vilja ha era råd, erfarenheter och massor av tips. Det är nämligen så att jag har börjat tävla på lokal 90-100cm denna...
Svar
3
· Visningar
752
Senast: lillaP
·
S
Hoppning Imorn är det dax var två års sen jag var inne på banan eller ens kolla på en tävling men imorn gäller det ! Men som sagt det är...
Svar
11
· Visningar
1 008
Senast: midnight surprise
·
E
Hoppning Vad kostar det att tävla tex, en lokal hopptävling egentligen? Det står ju inte in propositionen. Har aldrig tävlat utanför klubben, så...
Svar
14
· Visningar
1 627
Hoppning Jag har en fundering om man tex går fram till ett hinder för att visa det och hästen ev mistag puttar ner övre bommen eller planket vad...
2
Svar
20
· Visningar
2 530
C
Hoppning Jag ska på min första "riktiga" hopptävling på söndag och har några frågor som jag hoppas att någon här kan svara på!:) 1. Det är...
Svar
8
· Visningar
858
Senast: Olympus
·
B
Hoppning hur många gånger får man stanna innan man blir utesluten . På unghäst är de väl 3, men sen är de ?? på "gammal"häst
Svar
6
· Visningar
879
Senast: blohme
·
Hoppning Skriv erfarenheter av denna modell Samt vart man finner denna billigast över internet :D
Svar
14
· Visningar
1 960
Senast: Ilion2
·
R
Hoppning Någon som vet vart vi kan få tag i bra, gärna kompletta hinderstöd med nyckelhålskenor och säkerhetskållor billigast. Bråttom:crazy: ;)
Svar
3
· Visningar
926
Senast: rocki
·
M
Hoppning Som rubriken löd...Vad gör jag, vem kontaktar jag ?? Klantigt, jag vet :smirk: Tack på förhand
Svar
2
· Visningar
848
Senast: Karoliina
·
T
Hoppning Vet ngn vart man kan kolla upp isn stam åp sin häst ? Jag skulle vilja kolla upp min tysk importerade häst och jag har för mej att det...
Svar
2
· Visningar
759
Senast: Toscane
·
F
Hoppning Vad har ni för mål (tävling)? Mina mål är typ: • Starta lokalt (första gången) innan sommaren • Tävla LA (D-ponny) innan året är slut...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
5 834
Senast: Caroline87_eskilstuna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar