H
hoppbruden
Sv: Era mål för i år?
Bli stabilare på 140 ev. deb 145 i slutet av året. Kanske JSM, ej säkert ännu,.
Bli stabilare på 140 ev. deb 145 i slutet av året. Kanske JSM, ej säkert ännu,.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
• Att få en massa felfria Lb nu.
• Rida någon LC/LB dressyr med godkänt resultat.
• Starta regionalt.
• Ev. starta någon LA till hösten.
Fast det behöver inte vara så hemskt som det låter...
Jag skulle sälja min, vi röntgen visade det sig att hon hade hovbroskförbening vä.fram. Vet ville i princip dömma ut henne då. Aldrig sa jag, han tyckte att hon kommer aldrig att hålla som hopphäst, så varför inte? Jag blev såklart jätteledsen, funderade ut en miljon lösningar på vad jag skulle göra (Observera hästen=ohalt!) Grinade i flera dgr. mådde allmänt dåligt.
Började sen läsa på lite, pratade med min tränare, med MIN vet och flera andra. De tyckte inte att det behövde betyda ngt. De flesta hästar har det, lite mer eller lite mindre. Den "bästa" hovbroskförbeningen är den som de får som unga verkar det som..
Tilläggas ska att det här är ju ingenting som kommit över en natt och hästen har aldrig gjort en bättre säsong än vad hon gjorde i höstas. Nollade 120 cm och var placerad i princip varje start, hade som sämst 4 fel....
På med tjocka sulor...
Vi har en häst här som blev utdömd för några år sedan, gick 130 cm förra året...
*starta en klubb terräng hoppning 70cm.