Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Hoppning Vad menas med det här?? Klass 5 Lätt B bed i två faser A:0/A:0/A öppen Rosett, plakett, hederspris (Rosett plakett)...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: Baroya
·
Z
Hoppning Är det bara jag som verkligen har blivit stormförälskad i den hästen? Är hon inte underbar? Lyssnar på minsta lilla vink från Marcus...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 284
Senast: Allimacarson
·
Hoppning Det har varit många trådar om rädsla för hoppning innan har jag sett. men de har varit inaktiva ganska länge de som jag tittat på. men...
Svar
4
· Visningar
710
Senast: Wixie
·
Hoppning Jag har en CWD förbygel den modellen man fester i stropparna och jag undrar om det finns att köpa en platta löst och sätta på istället...
Svar
5
· Visningar
1 089
Senast: Dufvan
·
E
Hoppning Kan ja ännu lära min f.d travare att bli en hopphäst? Hon är nu 12 år. Men vi har redan hoppat lite. Vi har inte tänkt hoppa jättehögt...
Svar
10
· Visningar
989
Senast: Milli90
·
I
Hoppning När jag hoppar så får jag hela tiden hålla på och korta tyglarna eftersom de glider ur händerna. Det har inte att göra med att tyglarna...
2
Svar
32
· Visningar
3 540
Senast: caos
·
F
Hoppning Finns det ngn avkomma i Sverige(förutom min)? Han hade 2 avkommer Vegasfinalen, kunde varit 3 om Whitacker valt Mozart istället för...
Svar
3
· Visningar
1 042
Senast: fnorr
·
Hoppning VI har tänkt beställa ett sånt där startpaket då vi så smått vill börja hoppa... Ni som har dessa hinder, vad tycker ni om kvalitén...
2
Svar
33
· Visningar
5 080
Senast: dotzie
·
M
Hoppning Fram med bra övningar där hästen får hoppa uppsig ordentligt och får ta i lite! Min ponny tar sig över, men det behövs teknikträning...
Svar
4
· Visningar
906
Senast: Ramona
·
F
Hoppning Hej jag har hopphäst född 1999 efter Castor (Cor de la Bryere) och morfarn är Self:) Min fråga till er är om ni har någon häst med...
2
Svar
23
· Visningar
3 659
Senast: Katinkas
·
Hoppning Ja, i helgen ska jag hoppa stilhoppning och jag tänkte höra vad ni tycker om knoppar, borde ponnyn ha det eller? Jag antar att det...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 559
Senast: annah0j
·
Hoppning Är det nån som kan tipsa mig om rikigt snygga senskydd med fårskinnsfoder???:) De ska vara svarta och helst vara i läder med...
Svar
13
· Visningar
1 448
Senast: annah0j
·
Hoppning Jag ska sätta upp en bana till på lördag och vill gärna ha lite inspiration. Sitter och tittar igenom gamla hoppfilmer som jag har...
Svar
3
· Visningar
1 088
Senast: Panamera
·
H
Hoppning Tänkte bara se vilka som väljer knoppar eller bara vanlig man på hopptävlingar? Själv föredrar jag utan knoppar på hoppning, och...
2
Svar
25
· Visningar
4 284
Senast: Modest
·
M
Hoppning Har vart på FT läger nu och kommit fram till att min ponny inte litar på mig riktigt.. och jag litar inte på henne så vi motarbetar...
Svar
13
· Visningar
1 140
Senast: Vita_N_6520
·
H
Hoppning Såg att någon frågade om danska tävlingsresultat förs över till förbundet i Sverige. Det är INTE min fråga. Jag undrar om man kan på...
Svar
3
· Visningar
1 610
Senast: hopp_o_galopp
·
M
Hoppning Hur vet man egentligen vilken avdelning som startar först, A eller B? Det brukar ju i princip alltid vara A men jag har varit med om...
Svar
4
· Visningar
771
Senast: starcraft
·
G
Hoppning Var och tävlade i helgen hade med min pojkvän som är helt ny i hästvärlden. Han är väldigt intresserad och frågar en massa - så kom den...
Svar
2
· Visningar
1 550
Senast: goalisa
·
A
Hoppning Jag har problem i tex. serier med att räta upp överlivet direkt efter hindret. Jag är kvar i nästan samma position som över hindret, kan...
Svar
3
· Visningar
1 392
Senast: BeastieBabe
·
Hoppning Jag letar efter tävlingsresultat på en häst jag ägde i för många år sedan. Gissar att det ska vara mellan 1984 och så tror jag att hon...
Svar
3
· Visningar
1 084
Senast: pastejja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka