knoppar eller inte vid hopptävling?

Sv: knoppar eller inte vid hopptävling?

Knoppar i dressyr, inte i hoppning eller terräng. Det finns trots allt hästar som passar bättre i utsläppt man, t.ex. Cinna ;)
Sen tycker jag att det ser så dresyrfjollat ut med knoppar :p

håller med till 100% men till dressyren flätas en lång fläta längs mankammen eller ett "fisknät" då pållens man är lång och tjock

jag knoppar nästan alltid i hoppning, I like it:D

Jag tycker knoppar är finast, men jag kan tyvärr inte ha knoppar på min pålle, hon har stubb.;)

Min polle har så lång man (som ni kanske ser på bilder) så det blir aldrig några knoppar för våran del :smirk:

skulle gärna knoppa om jag kunde, jag får göra ett försök nu på fredag:)

säger bara hellre inte knoppar är mina knoppar:angel::D

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 027
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 016
Senast: fio
·
Tävling Sitter och tittar på V75 och i avd 3 så körs häst med nummer 1 av en idiot. Och studion går BANANAS och skäller i 5 min om hur korkad...
Svar
3
· Visningar
1 626
Senast: BornAgain
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 318

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka