Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Hoppning Hej! Jag har ett varmblod som älskar att hoppa, det är bara det att när han ska hoppa ett hinder, stort som litet, så hoppar han av...
Svar
6
· Visningar
837
Senast: Shannon
·
C
Hoppning Är någon riktigt påläst på hingstarna Camaro (Calido I-Golden Queen), Cero (Calido I-Larsa I) och Crelido (Calido I-Boria H). Har...
Svar
5
· Visningar
1 455
Senast: hoppsann
·
Hoppning Har lite löst börjar fundera på att betäcka mitt hollänska sto efter Polydox(Polydor). Är brännmärkt i KWPN. Ca 167 cm stor, korrekt...
Svar
10
· Visningar
1 213
Senast: Ancor
·
D
Hoppning Syrran är halt och kan inte rida sin häst. Min häst är halt och jag kan inte rida den. Kan vi byta häst införtävlingarna i helgen?(min...
Svar
5
· Visningar
986
Senast: cardett
·
Hoppning Hej! Finns det någon maxålder på hästen/ponnyn som man inte ska överstiga vid löshoppning? Tacsam för svar/ Diana Sellberg :bow:
Svar
16
· Visningar
1 681
Senast: Sellan
·
H
Hoppning Har suttit och läst tråd efter tråd efter tråd om denna sadel och kommit fram till att det är ungefär 50/50 vad folk tycker. En del...
Svar
14
· Visningar
5 365
Senast: Lipan
·
E
Hoppning Vad använder ni för bett när ni hoppar? Rider mest dressyr med min häst. Hon går fint på stång, men jag vet inte om jag ska hoppa på...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
8 187
Senast: Jardina
·
S
Hoppning Hej alla hopa:) Tror jag sett detta in en tråd förut, men hittade den inte nu? Vad finns det för hoppskydd som "gör" att hästen öppnar...
2
Svar
21
· Visningar
2 794
Senast: Ickiz
·
S
Hoppning Har en liten fråga gällande lamicell cup :) Jag förstår att de är de 30 högst "rankade" ekipagen i regional 110 som går vidare till...
Svar
9
· Visningar
1 846
Senast: Baroya
·
Hoppning Jag är urdålig på taxeringen, alla säjer att det kommer om ett par tusen språng, men ärligt, hur tänker jag och gör jag? Det är så j-a...
Svar
9
· Visningar
991
Senast: annah0j
·
H
Hoppning Nu vill jag ha massor med bra tips & länkar på hoppövningar & banor. :bump: :banana:
Svar
2
· Visningar
885
Senast: annah0j
·
Hoppning Har hoppat min femåring ett tag nu, hon hoppar ca 50 cm på rätt uppstående, har inte hoppat oxer uppsuttet än. Har hoppat över 1m på...
Svar
14
· Visningar
1 867
D
Hoppning Skulle behöva lite hjälp med namn till min fux fölunge som dimper ner 12 juni!:) Stamtavlan kommer att se ut på följande vis...
Svar
10
· Visningar
1 197
Senast: corzette
·
Hoppning Vad tycker ni om min flickas hoppning då?:) helt superfin teknik om man frågar mig
Svar
6
· Visningar
906
Senast: mallotten
·
W
Hoppning Har ju en treåring som iofs är dressyrstammad men som vi löshoppat nu en del. Till saken är att jag inte tycker att han blir bättre...
Svar
5
· Visningar
948
Senast: roslagen
·
Hoppning Är det ett krav på att det ska finnas unghästavdelning/avd B även på klubbtävling? Det är en 'frihöjds' tävlingsklass, dvs man väljer...
Svar
3
· Visningar
776
Senast: hopp_o_galopp
·
A
Hoppning Vill veta bra och dåligt om pessoa - sadlarna...:bow: Jag tänker mest på hur de är i kvaliteten, tex stoppning och bom. Har en pessoa...
Svar
14
· Visningar
2 835
Senast: Jezzie
·
J
Hoppning När jag travhoppade min C-ponny igår gick det inte alls bra för att hon hade bestämt sej för att man MÅSTE galoppera efter hindret...
2
Svar
38
· Visningar
2 506
T
Hoppning För nuvarande har jag stigbyglar med böjning och har även haft med gummiband. Så nu undrar jag vilka som är bäst? Kwik out, sprengers...
Svar
19
· Visningar
1 518
Senast: Modest
·
A
Hoppning Kan som gick ut allra först i Världscupen igår i omg 1 (kommer tyvärr inte ihåg vad människan hette :o ) hade en jätteläcker...
Svar
6
· Visningar
1 009
Senast: Långnos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.