Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Hoppning Var och träna i ridhuset idag och min pojke var bäst! :love: han har vanligtvis väldigt svårt med galoppen men galopperade hela banan...
Svar
2
· Visningar
840
Senast: miss_strandberg
·
Q
Hoppning Jag har ett par nybörjar - frågor till er som kan det här med hoppning. Finns det någon maxålder, då man blivit för gammal för att få...
Svar
9
· Visningar
1 307
Senast: Farao
·
Hoppning Jag har ett par framsenskydd i läder med massa remmar som knäppning framtill. Funderar på att köpa fårskinnspaddar att lägga i skydden...
Svar
8
· Visningar
1 462
Senast: Farao
·
T
Hoppning det är nu hur länge sen som helst som jag tävlade i hoppning! självklart har jag inte fått med mig alla tävlingskläder i flytten...suck...
Svar
5
· Visningar
1 272
Hoppning har en Unghäst som inte har den bästa balansen :crazy: Inte heller så kvick i benen :angel: Så vill ha tips på hur jag ska träna upp...
Svar
14
· Visningar
4 681
Senast: Lottiz
·
L
Hoppning Jag och min pålle ska ut och tävla LA nu framöver och har kollat ut lite tävlingar och så. På proppen står det Ackumulatorhoppning och...
Svar
2
· Visningar
2 313
Senast: Lady_Plady
·
M
Hoppning Jag kan hoppa låga hinder till 40 cm. Men högre vill jag inte hoppa :crazy: Jag är inte hopprädd men jätte nervös när jag rider emot...
Svar
14
· Visningar
1 169
Senast: MILJON
·
Hoppning Är kär, provsatt den nya Butet sadeln idag. Funderar på att sälja min gamla för att köpa en ny. Någon som har den nya modellen av Butet...
Svar
16
· Visningar
1 375
Senast: Ickiz
·
Hoppning har en kieffer inzell dressyrsadel som passar fint till bägge mina hästar. Vill dock eventuellt ha en sadel till som travaen kan ha i...
Svar
3
· Visningar
868
Hoppning Jag vill ha tips på övningar som gör hästen mjuk och elastisk och även övningar som lär hästen att lyssna på sin ryttare. Så att man får...
Svar
14
· Visningar
9 365
Senast: Beograd
·
T
Hoppning http://www.topequestrianwear.com/bildtest.php?bild=produktbilder/3902.jpg Hur mycket kostar sånna här stigbyglar och var kan man köpa...
Svar
14
· Visningar
1 958
Senast: Ickiz
·
M
Hoppning Hej! är det någon som har lust att kommentera? :) *snälla tack* :D
2
Svar
29
· Visningar
2 543
Senast: miss_strandberg
·
E
Hoppning Hej jag behöver lite hjälp! Hur ska jag göra för att inte min häst ska rusa över hinder? När jag tävlar med han är han välldigt lugn och...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: boccia
·
P
Hoppning Ni kanske har läast trådar av mig förut. Där jag har skrivit att min häst en trakhenare, 1999 sto . Är jobbig att kratsa hvarnaz på ...
Svar
3
· Visningar
763
Senast: pooutinoouti
·
T
Hoppning Har ett stort problem ska köpa en ny hoppsadel den får helst inte kosta över 4000:- och jag vill att den ska vara brun/tabacco eller...
Svar
13
· Visningar
1 250
Senast: seavalley
·
I
Hoppning Idag när jag var i ridsportsbutiken så hittade jag en sååå gullig sak.. Men vad tkr ni kan man hopptävla med den? Är det snyggt och...
Svar
15
· Visningar
1 238
Senast: Cheran
·
M
Hoppning jag är medryttare på en häst som blir ganska het på hinder.har ni några tips på hur man kan motverka det?
Svar
7
· Visningar
1 086
Senast: kajsakajsa
·
B
Hoppning måste man ha broddar när man tävlar hoppning på gräsbana? :p eller är det bara i terrängen?
Svar
19
· Visningar
2 070
Senast: Mazarinen
·
M
Hoppning Har lite fundering jag får rida så mycket på graman för min lärare i hoppning, det blir ju så svårt när jag skall tävla ,det blir inte...
2
Svar
20
· Visningar
1 908
Senast: Långnos
·
H
Hoppning max vikt för ponny;s? Hej! Jag är 164cm lång och väger runt 58 kg, min fråga är; Är jag för stor för ponny;s ?:confused: Om jag...
Svar
6
· Visningar
927
Senast: hejlisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka