Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Hoppning Vad menas med det här: Klass 3 Lätt B, bedömning två faser A:0/A:0/A 110+0/60+0 Rosett, plakett och hederspris ÖPPEN Avd B -...
Svar
1
· Visningar
768
Senast: trazel
·
Hoppning Är det någon som vet om man får tävla en unghäst(4 år) i division 2 i hoppning?
Svar
3
· Visningar
753
Senast: MissOnly
·
W
Hoppning Är det någon som vet vad som är godkänt att ha som bett på en 5 åring enligt TR? Hittade inte min TR hemma, så vore kanon om nån kan...
Svar
10
· Visningar
1 977
Senast: Farao
·
C
Hoppning Hejhej! Jag har en fråga som jag supergärna skulle vilja ha svar på, har sökt i TR men hittade inte. Får man tävla vuxna hästar...
Svar
2
· Visningar
865
Senast: cariii
·
P
Hoppning Hej! Det är flera år sen min klubb senast hade stilbedömning på hopptävling, så nu är vi ett par stycken som tycker det är dags att...
Svar
4
· Visningar
1 982
Senast: Kitara_
·
Hoppning Finns de :confused: :confused: :D
Svar
7
· Visningar
841
Senast: hopp_o_galopp
·
I
Hoppning Hej! Min häst e. Rebel ZI f 1997, kniper gärna med bakbenen när han hoppar. Jag undrar om det är någon som har nått tips på vad jag...
Svar
19
· Visningar
2 251
·
D
Hoppning Min häst har varit rädd för bommar & hinder & jag har gått från att leda henne över träpinnar till att hoppa helt vanliga hinder med...
Svar
3
· Visningar
680
Senast: terrivel
·
H
Hoppning Hej alla hästälskare! Jag är 164cm lång och väger runt 58 kg, min fråga är; Är jag för stor för ponny;s ?:confused: Om jag kan...
Svar
1
· Visningar
660
Senast: SweetBriar
·
L
Hoppning 1. Vad har ni för sits på olika hinder och mellan hindrena? 2. Hur tänker ni när ni rider an på ett hinder..och mellan hindrena? 3...
2
Svar
24
· Visningar
2 646
Senast: Typen
·
S
Hoppning 15meter hur många galoppsprång blir de för en cponny och 17 meter?`
Svar
3
· Visningar
694
Senast: pink_angel
·
Hoppning Jag vill veta olika avstånd för Dponny/liten häst. Travbommar? Galoppbommar? Kombination med två galoppsprång emellan, är det 10...
Svar
2
· Visningar
731
Senast: Bonita4
·
I
Hoppning Veterinären ska komma och kolla på ponnyn för han hostar ibland. Men OM hon skriver ut medicin får man tävla under tiden han äter...
Svar
11
· Visningar
962
·
Hoppning Nu börjar det dra ihop sig... Både jag och hästen ska tävla vår första tävling tilsammans på söndag. En liten CR i hoppning...
Svar
8
· Visningar
927
H
Hoppning Jag har en liten fråga kring fd.galoppörer som rid/tävlingshäst? Jag är ganska sugen på att köpa ett fullblod med hoppkapacitet att...
Svar
14
· Visningar
1 690
Senast: jerseyko
·
I
Hoppning hejsan :) har maassor med frågor angående tävling oså ! har aldrig tävlat, väldigt sugen på o börja ! jag är inte med i ngn ridklubb...
Svar
3
· Visningar
770
·
Hoppning Får en ponny starta i en ponnyklass med en ryttare under 18 och i en hästklass med en ryttare över 18 på en och samma tävling...
Svar
6
· Visningar
707
Senast: boccia
·
Hoppning Ska tävla på måndag och startar först i båda klasserna! :crazy: Har alltid haft turen att starta typ i mitten.. Hur funkar det när man...
Svar
12
· Visningar
966
Senast: Estivuz
·
M
Hoppning jag har en dponny som jag hoppar nångång ibland..han är mest dressyrhäst men utbildad l:b hoppning. jag har blivit jättefeg när jag...
Svar
3
· Visningar
681
Senast: MatildaVivvi
·
I
Hoppning Ja, hopptränar ni era hästar samma vecka som ni ska på meeting. Jag själv ska tävla lördag och söndag en klass varje dag och undrar om...
Svar
5
· Visningar
987
Senast: Långnos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka