Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Hoppning Hej!:banana: Jag skulle vilja veta vad ni anser är TITTHINDER? Vad ni anser - Att detta är verkligen ett titthinder för min...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 599
Senast: Annna_91
·
I
Hoppning Jag ser en massa om islänningar och andra raser men ända stället jag hittar fullblod är på galoppsidan! Detta går ju inte för sig:devil...
Svar
10
· Visningar
1 179
Senast: Italyme
·
T
Hoppning Min klubb ska köpa nya hinder och jag undrar lite över vad din klubb har för sorts hinder? Några vill att vi ska köpa safety Systems...
Svar
10
· Visningar
2 652
Senast: Iso
·
Hoppning Min häst har gått kanonbra på träning (och tävling) men de två sista träningarna har inte gått bra alls :( Då har vi tränat utomhus. Är...
Svar
9
· Visningar
986
Senast: Cyllene
·
S
Hoppning Hej ! När jag hoppar små hinder så blir det att jag ger för MYCKET eftergift. Hur ska jag göra? Ska jag bara ställa mig upp och ge lite...
Svar
4
· Visningar
825
Senast: Sterling
·
C
Hoppning jag var och tävlade igår å de gick skit dåligt.. vi rev ett hinder i grunden. de är ju inte hela världen, men jag red skit dåligt hela...
Svar
12
· Visningar
1 343
Senast: Sterling
·
Hoppning Dela med er av era bästa boktips inom hoppning! Kan vara skrivna på svenska, engelska eller eventuellt tyska! Det jag är ute efter...
Svar
6
· Visningar
867
Senast: Marvin
·
P
Hoppning Pållen har varit lugn och go och otrolig mjuk på sista tiden. Det har varit vila ca 3 veckor med uteritter i naturen för att sätta igång...
Svar
2
· Visningar
662
Senast: ponnydamen
·
Hoppning Ni som håller på med inhoppningen utav unghäst hur gör ni vid eventuella bockningar? tillåter ni detta? och hur gör jag för att få bort...
2
Svar
23
· Visningar
2 116
Senast: Flying High
·
Hoppning får man tävla i dressyr och hoppning på det? Ponny:confused:
Svar
5
· Visningar
775
Senast: iiiiina
·
K
Hoppning Får man ha nosgrimma med utsmyckning på tävling? Har försökt kollat vad som gäller men inte hittat svar på det någonstans. Någon som...
Svar
2
· Visningar
857
Senast: Knut
·
3
Hoppning om du vill få hästen ordentligt välvd över hinder, jobba på ryggmuskulaturen och gymnastisera din häst vad hade du valt att gör ur...
Svar
4
· Visningar
838
Senast: 333
·
M
Hoppning Jag letar storhäst att ha och gå över till medans jag har min D-ponny kvar men då kan vi inte köpa en speciellt dyr häst..:crazy: Nu...
Svar
18
· Visningar
1 911
Senast: midnight surprise
·
Y
Hoppning Jag hoppade nyligen för första gången i mitt liv på min ridskola. Det har tagit ca. 2 år innan vi fick hoppa, och under den tiden har vi...
Svar
8
· Visningar
860
Senast: annah0j
·
T
Hoppning Jag har en mycket stark och pigg c-ponny (new forest) och när jag hoppar drar hon jätte mycket hemma men inte på tävlingar har provat...
Svar
15
· Visningar
1 117
Senast: MissOnly
·
S
Hoppning Ja, så var det dax för första lokala tävlingen!!! Fjärilarna i magen kommer fram lite då och då... Var ett tag sedan jag tog mitt gröna...
Svar
12
· Visningar
1 115
F
Hoppning Hur e de nu, jag vet att jag som är 22 inte får tävla ponny. Men hur gör man för att tävla ponny med storhäst? Är det negativt lr...
2
Svar
28
· Visningar
2 590
Senast: castle_bar
·
M
Hoppning Hejsan Eftersom tjejen som hade bommarna i stallet har flyttat och tagit med sig bommarna så tänkte jag köpa nya. Men vart finns det...
Svar
8
· Visningar
6 287
Senast: Candlegirl
·
Hoppning hur långt har ni kommit med era 02:or och vilken stam har dem??:p har de haft skador hur högt ska ni tävla i sommar??? frågor som jag...
Svar
11
· Visningar
1 150
Senast: Miss Sixty
·
A
Hoppning Hur förbereder du dig dagen innan du ska tävla? Hur rider du? Hoppar du? Gör du något speciellt ex. tvättar eller flätar hästen? Gör du...
Svar
19
· Visningar
1 511
Senast: My_08
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka