Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Hoppning Idag hoppade jag lite små hinder på ridbanan och vill ha kommentarer på dessa otroligt konstiga kort.. jag höll på att skratta ihjäl mig...
Svar
11
· Visningar
1 348
Senast: EQL
·
D
Hoppning Hej alla, kan någon säga mig om man får tävla på detta bett det är bettet som de kallar FULLCHEEK (nedanför) på ponny i grenen...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 458
Senast: My Beauty
·
L
Hoppning Hejsan.. Vet inte riktigt om detta hör till denna avdeling men. Jag har en häst på 155cm.. och jag skulle gärna vilja mäta ner henne...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 826
Senast: sofiaspel
·
Hoppning Ska införskaffa en ny sadel till min häst. En hoppsadel. Ska ta ut sadelutprovare, men tänkte se vad ni säger. Han är väldigt kort i...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: Ireland
·
Hoppning Såg att Flyinge löst liscens för Laptop i år. Det frysta ska tydligen vara av bra kvalitet.
Svar
3
· Visningar
849
Senast: KickiH
·
K
Hoppning Igår löshoppade min medryttarhäst´s 2åriga bäbis för första gången. e: foor feeling ue: Island king...
Svar
3
· Visningar
760
Senast: SirWillgott
·
A
Hoppning Hejsan! Nu ska jag skaffa mig en maxad C på 6 år. Hon är sent inriden och har hoppat endel men inte jättemycket. Jag ska få hjälp av...
Svar
2
· Visningar
683
Senast: Sterling
·
L
Hoppning hej jag undrar om man får tävla b -ponny tillsman blir 13 ??? är det så om du har lust att svara så skika svaret till...
Svar
6
· Visningar
1 720
Senast: Henchen
·
S
Hoppning Jo jag sitter och har lite tråkigt här i natten:angel: Och så kom jag bara på frågan...får man ha trickskydd eller viktskydd av något...
Svar
11
· Visningar
1 176
·
T
Hoppning hejsan jag undrar om det kan vara möjligt att min D-ponny har hoppat 130 cm höga hinder för ägaren innan sa att han hade gjort...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 784
Senast: Tempo_lover
·
Hoppning Vad har ni att säga om de här två? Sitter man mer "fast" i den med mocka i sitsen?
Svar
7
· Visningar
1 047
Senast: SweetBriar
·
M
Hoppning Hej! Imorrn så ska jag ut på ännu en hopptävling och nu vill jag ha lite tips och svar.. Min ponny kan antingen vara på...
2
Svar
28
· Visningar
2 931
Senast: Sterling
·
S
Hoppning Ja nu är det så att jag fick höra att min sadel som skulle beställas nästa vecka (en prestige Versaille:love: ) nu har gått upp 2000kr...
Svar
9
· Visningar
838
·
M
Hoppning Hej! Min ponny har kommit fram till att sockerbitar/kuber är jättefarliga att hoppa över eller spruta grus på eller nåt sånt.:crazy...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: Zlatan
·
Hoppning Ni som tävlar ungefär 1m -1,20 (alltså inga elithästar). Hur gör ni för att bygga upp konditionen? Hur ofta? Hur länge? Och hur...
Svar
4
· Visningar
1 127
A
Hoppning Är det någon här som vet hur knälossarna egentligen ska sitta i förhållande till knäna om det ska vara optimalt?;) Eller är det bara...
Svar
2
· Visningar
845
W
Hoppning har byggt ett hinder nu i veckan, den högsta "avsatsen" är 70cm men jag kan inte sätta dir ngn mellan bom likom bommen är bara 70cm över...
Svar
5
· Visningar
795
Senast: iisa
·
W
Hoppning Nu behöver jag verkligen SNABB hjälp! Några vänner till mig har hittat en hopptävling till mig och min häst om några veckor. Eftersom...
Svar
8
· Visningar
928
Senast: tictac
·
H
Hoppning Hade inget att göra idag så jag gjorde en cavaletti bom..:) Den är inte riktigt klar än men den kommer att se ut såhär sen...
Svar
16
· Visningar
1 446
Senast: catta_84
·
A
Hoppning Vad tränar man på när man hoppar ett hinder på en liten volt?
Svar
4
· Visningar
889

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka