Sv: hejsan

tack för alla svar:D

hehe nu när jag har haft honom i 3 ½ år så har jag märkt att han kan hoppa så högt eftersom jag själv hoppar 130 me honom:D :D

hur högt över är din ponny när du hoppar 110 cm då? när jag hoppar 110 med min D-Ponny säger dom att han är jätte högt över ^^ så jag kan tänka mej att din häst säkert ar hoppat 130 cm =)

hur högt över är din ponny när du hoppar 110 cm då? när jag hoppar 110 med min D-Ponny säger dom att han är jätte högt över ^^ så jag kan tänka mej att din häst säkert ar hoppat 130 cm =)

aa som jag skrev innan så hoppar jag 130 me honom nu så jag vet ju att han kan:D

En kompis c ponny på 130 nånting hoppar över sin egen mankhöjd:D
Tror absolut din ponny har hoppat 130:)

En kompis c ponny på 130 nånting hoppar över sin egen mankhöjd:D
Tror absolut din ponny har hoppat 130:)

joo de tror jag oxå eftersom jag redan har hoppat 130 med honom:rofl:

skrev väl den här tråden för 4 år sen eller nått

Eller ett år sedan, tråden startades 2006;)

mycket konstigt att de står 2006 eftersom jag kommer ihåg när jag skrev tråden.... jag skrev tråden när jag precis hade köpt min ponny år 2003 eftersom den förra ägaren sa att hon hoppat 130cm med honom och att jag därför vill veta om de kunde vara sant.

men men skit samma

jag vet ju redan att han kan hoppa 130cm eftersom jag redan har hoppat de med honom:)

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 120
Senast: zarmino
·
Hoppning Tänker att det är väl rätt ovanligt? Känner ni till några? Är väl bara D-ponnyer som ”kan” göra det, med tanke på mankhöjd/hinderhöjd...
Svar
15
· Visningar
2 782
Senast: Lady_S
·
Körning Hejsan! Jag har hittat en lite äldre men välhållen wagonette lämplig för ponny ca 100-130 cm i mankhöjd. Tyvärr är spårvidden bara 110...
Svar
0
· Visningar
1 651
Senast: Exit
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
965

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka