Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Hoppning Nu vill jag ha lite koll på artusen, jag har provat ut stubben till en av mina pållar. Pezivalden. Nu har jag dock sett en artus som var...
Svar
1
· Visningar
1 187
S
Hoppning Har anmält mig till en tävling, men har märkt att jag inte kommer att kunna vara med där nu... I proppen står det endast "anmält...
Svar
5
· Visningar
839
Senast: BernT
·
Hoppning Alltså "muttern" som man fäster läderremmen i för att kunna fästa en martingal i gjorden. Finns det någon som vet var man kan köpa en...
Svar
16
· Visningar
1 350
Senast: Lady_S
·
Hoppning e:Contender (Calypso II-Ramiro Z)-Capitol I (Landgraf). Är lite intresserad av att använda honom till mit ena sto:love: , men skulle...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 183
Senast: Behati
·
F
Hoppning Hej... Har ni bra övningar som har med hinder att göra som stärker självförtroendet i hoppningen och gör häst och ryttare mer samapelta.
Svar
10
· Visningar
1 203
Senast: Paaulinaa
·
P
Hoppning jag vill börja tävla med min 7 årige ponny . men kan typ inget om sånt här LA LB och sånt , ngn som vill vara snäll och förklara de för...
Svar
6
· Visningar
830
Senast: Paaulinaa
·
I
Hoppning Bara jag som tycker det är svårare att sitta bra när man hoppar lågt? Särskilt när man har en häst som hoppar ganska snålt. Vet att man...
Svar
18
· Visningar
1 733
C
Hoppning Vet inte om tråden hör hemma här men iallafall , har läst i ett flertal "hästtidningar" där dom har bett kända ryttare att ex. "Ge tips...
Svar
8
· Visningar
1 145
Hoppning Har precis kommit igång med hopptävlandet på riktigtmed min lilla bushäst. Allt går kanon nu, om man jämför med förut då det antingen...
Svar
6
· Visningar
1 029
Senast: Mabuse
·
S
Hoppning Hej! Jag skulle vilja ha lite råd ang. min häst. Han är ett halvblod (hälften fullblod) som är så ruskigt het att hoppa, oftast. Och...
Svar
19
· Visningar
1 802
Senast: pink_angel
·
R
Hoppning På torsdag ska jag rida clinic för Johan Spetz! :eek: Är det någon som har erfarenhet att rida för han? Är han bra på att förmedla...
Svar
2
· Visningar
1 295
Senast: royal_queen
·
Hoppning Jag hörde talas om att man nu from detta året får starta med äldre hästar i avd B i hoppning?? Stämmer detta , har någon TR som kan kolla?
Svar
2
· Visningar
874
Senast: fio
·
T
Hoppning Halloo Asså jag skulle vilja ha lite tipps på träns gärna bilder? Och vilka stigbyglar är bäst vill inte ha med gummiband eller böjning;)
Svar
10
· Visningar
1 402
Senast: Sagan
·
P
Hoppning hejsan jag har lite funderingar, om man har en c ponny så är väl det lägsta man får hoppa på lokalt 70cm men vad är 70cm för c-ponny är...
Svar
3
· Visningar
829
Senast: Charmelione
·
W
Hoppning Hejsan! Ursäkta om det redan finns tusen sånna här trådar. Har inte orken att leta upp en likadan efter ett hårt ridpass! :angel: I...
Svar
1
· Visningar
719
Senast: Weathergirl
·
Hoppning Har byggt lite egna hinderstöd! Fick använda vad jag hade hemma och hittade några "fötter" som jag bara satte i en lite tunnare...
Svar
5
· Visningar
2 797
Senast: Royal_724
·
B
Hoppning Min häst är oftast duktig när vi hopptränar på hemmaplan i paddocken & när vi åker till tränare 1 gg i veckan,men när vi kommer ut på...
Svar
10
· Visningar
1 479
Senast: PrinceFair
·
C
Hoppning Heeej! Jag har nyss köpt ny ponny:D Denna är en riktig liten krutburk:banana: Men jag har inte såe där jätte mkt erfarenhet av detta...
Svar
7
· Visningar
1 109
Senast: Comsist+KiaraT
·
T
Hoppning För alla som inte är trötta på mina filmtrådar så kmr en till...:angel: Skriv gärna vad ni tkr, kritik behövs ju alltid om man vill...
2
Svar
33
· Visningar
2 510
Senast: My Beauty
·
C
Hoppning Hallå alla avelsintresserade. Jag undrar vad ni tycker och tänker om alla nya hopphingstar som godkänns? Jag tycker nämligen att...
2
Svar
26
· Visningar
2 348
Senast: elle12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar