Film från förra helgen.

Sv: Film från förra helgen.

Tack.!
Förstår inte riktigt vad du menar.... :confused: Men du får gärna försöka förklara en gång till så jag kan gröa ngt åt det:)

jag tycker att du red bra men lite eftergift på tygeln skulle nog vara bra:)

Åhh. Jag bara älskar er två. Du rider lugnt och fint och din ponny är ursöt! :love:

Dock skulle jag vilja se lite mera eftergift över hindren, speciellt bredare hinder, och att du får upp händerna från din ponnys hals lite. Annars tyckte jag det såg trevlit ut! :D

Vad är det riktigt för ponny du har? :)

Oj, tack! :o :) Ska tänka på eftergiften, behöver mjukna i handen överhuvudtaget, ska tvinga mamma å filma lite.. :idea:
Lurven är -99, imp. Irland. Köpte honom från Stenungsunds RK i nov. 05. Inte startad ngt innan alltså, men världens goaste, positiv som få:love:

Jag missbrukar smileys. Ska sluta!

Okej. Han är jättemysig! :love:

Hehe, här har vi en till som missbrukar smileys! :angel:

För alla som inte är trötta på mina filmtrådar så kmr en till...:angel: Skriv gärna vad ni tkr, kritik behövs ju alltid om man vill utvecklas..:)

http://www.youtube.com/watch?v=B5TuRLkqKKM

Vilken välriden ryttare :) En ros till dig

Jätte fint ekipage...

Tycker att du gör rätt när du ibland lyfter upp h*n då h*n verkar hänga lite ibland...

Grymt fin runda annars, synd med nedslaget. men men

Lycka till i fortsättningen

Tack.! :o
Du bor också här i närheten ju.. Tävlar du hoppning?

Vad fick du för stilpoäng ? ;)
Ser trevligt ut, synd med rivning.

Hade 176p. Men fick 6 minuspoäng för nedslaget. :smirk: Men, har definitivt ingen annan å skylla än mej själv. Vi kommer igen i Mh cup, med en bra runda å utan slarv.! :p

Väldigt fin ponny! Mkt fint ridet och noggrant! Du måste vara jätte duktig!:) Avis på flytet!

Okej :) Får man fråga vilken klubb ni rider för? Vi rider ju antagligen inte div. 1 i samma zon...

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486
Fritid Jag, sambon, och hunden vill hyra en stuga på en camping i typ mellersta Sverige, tänk typ max 40 mil från Nyköping men inte i några...
2
Svar
25
· Visningar
1 390
Senast: ii-ssa
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 154
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 534
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar