Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

R
Hoppning Jag undrar om det finns någon punkt i TR där det står att man måste ha fast staket runt en hoppbana på tävling?
Svar
4
· Visningar
1 196
Senast: Kitara_
·
M
Hoppning Är det någon som vet var man kan hitta förslag på hoppbanor?:confused:
Svar
7
· Visningar
1 205
Senast: ricca
·
I
Hoppning Ja hur ska eftergiften egentligen ges? De som jag tränat hoppning för har alltid sagt olika. En säger att handen ska gå längs mankammen...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 305
Senast: emelit
·
L
Hoppning hade varit kul om vi kunde lägga ut lite filmer när vi hoppar och tävlar:P
Svar
2
· Visningar
698
Senast: Lillgangstah
·
Hoppning Igår var de dax att ta ut lille ponken på "tävlings" banan igen efter vinterns skador. Och vi hoppade en CR hoppning på 80 cm. Ojoj var...
Svar
16
· Visningar
1 032
Senast: Halifaxen
·
F
Hoppning ska troligen köpa en ny sadel och funderar som ara den. kan ni inte ge mig tips? gärna med bilder.
2 3
Svar
55
· Visningar
4 164
Senast: Hoppiz
·
M
Hoppning innan ni läser vill jag påpeka att min ponny aldrig förr har bockat med mig på Idag skulle jag hoppa lite småhinder igen (har gått...
Svar
8
· Visningar
1 197
Senast: iiiiina
·
I
Hoppning Nästa vecka ska jag och ponnyn tävla vår första regionala tävling. Hörde någonstans att veterinärbesiktning är obligatoriskt på...
Svar
7
· Visningar
942
Senast: Olympus
·
N
Hoppning Jag ska tävla en lokal hopptävlong i morogn och undrar om jag måste ha kavaj? kan jag ha en klubbtröja ist? Kan man tävla i shortchaps...
Svar
9
· Visningar
877
Senast: CallMeAce
·
I
Hoppning Har hört att det kommit nya regler angående avanmälan? Vad är det egentligen som gäller? Har läst att man måste avanmäla sig senast en...
Svar
7
· Visningar
1 199
Senast: Streiff
·
J
Hoppning Hejsan mitt varmblod hoppar jätte fint på höga höjder men sen när man sänker hindret en aning då river hon jämt med frambena och hon...
Svar
7
· Visningar
1 098
Senast: MissOnly
·
Hoppning Behövs det för häst och ryttare? Det är typ 100 år sen jag tävlade sist :angel: Nu har jag debuterat min totto i en skojtävling...
Svar
5
· Visningar
775
D
Hoppning Vad finns det egentligen för ponnysadlar som är 16" och bruna? SNälla ge mig tips, jag hittar ingenstans! :bump: :bump: :bump:
Svar
14
· Visningar
1 460
Hoppning Hej! Har ett fullblodssto, har alltid varit en riktig hoppmaskin men nu till problemet. Hon verkar inte tycka det är roligt...
2
Svar
22
· Visningar
1 734
Senast: NovaAngel
·
M
Hoppning Någon som ska dit? vilken dag/klasser? skriv gärna sen efteråt vad ni tyckte om tävlingen överhuvudtaget, både ris och ros! :D kräm
Svar
14
· Visningar
1 400
Senast: Siekan
·
K
Hoppning Jag skulle vilja ha tips på klubbtävling eller pay and jump i stockholmsområdet som jag kan åka på med min 4-åring. Lämpliga klasser är...
Svar
3
· Visningar
1 138
Senast: Lina_
·
A
Hoppning Hur mycket kan en B-ponny ta på ryggen? Istallet står det ett gäng B-ponnyer. Alla är runt 10 år och ganska så välmusklade, dom är...
Svar
7
· Visningar
9 637
Senast: dotzie
·
M
Hoppning Hej! Jag undrar om ni tycker hur man ska göra med säkerhetskållor (vet inte riktigt om stavningen e korrekt..:o ) I stallet där pållen...
Svar
18
· Visningar
2 037
Senast: jerseyko
·
H
Hoppning Är osäker på hur man utalar rasen trakehner. Någon som kan beskriva? :d Tack på förhand /Hanna
Svar
3
· Visningar
849
Senast: Olympus
·
Hoppning Ja som ni kanske förstår så har jag en hemsk hoppsits. Mina ben åker bak, mitt överliv fram o mitt huvud upp o bak :eek: det är hemskt...
2
Svar
34
· Visningar
2 923
Senast: Fhanny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar