Problem***hjälp***

Sv: Problem***hjälp***

förstår att du blir frustrerad... men ta det lite lugnt med allt ett tga,rid lungt ochrid ut! å försök få tillbakahennes gjädje med hindren.

hoppas det löser sig för dig!!!!!!

Rider i ridhuset 3 gånger i veckan max..jag vet det är för mycket för henne men men...får väl strunta i att vara med på lektionerna..

det låter som en bra idé låt henne gå ute,, våra hästar är mkt piggare sen vi släppte ut dom på nätterna.. lycka till

det låter som en bra idé låt henne gå ute,, våra hästar är mkt piggare sen vi släppte ut dom på nätterna.. lycka till

ja,jag ska testa det imorgon tror jag. Bara det är fint väder för dom har inget vindskydd men skog har dom iof.. men lägger jag bara ut massa mat så borde dom ju klara sig...

Liknande trådar

Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
722
Senast: Squie
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 771
Senast: Ninnurur
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 838
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 422
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar