Titthinder???

Sv: Titthinder???

Min ponny tycker igentligen inte att nåt hinder är ett speciellt titthinder för en dag så kan hon hoppa precis allt och nästa stanna på ett bom hinder..:crazy: Men hon tycker oftast att tunnor är riktigt farliga för dom låter när man stänker grus *läskigt* och då blir i regel hindrena rätt stora när man hoppar dom, kanske inte så höga (runt 80-90cm) men ändå ganska maffiga att se på så dom är farliga:crazy: :crazy:
Annars så är hon bara dum för som sagt så hoppar hon ena dagen hus och gårdar och andra stannar hon på bommar..:crazy: :)

Hej, titthinder för mig och min ponny är helt klart vita hinder alltså med vita bommar, han anser att dem är väldigt lustiga och kluriga..
MVH Mickan

det tyckte min pimpim i söndags också! :crazy: en vit oxer med bommar och två plank (or) i.. :smirk:

Hemma hoppar han allt, men på tävling så är vågor och såna där lådor med hål i mitten lite skrämmande.

Liknande trådar

Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
332
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
167
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
939
Senast: Ketrawzc
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka