pullmangrav

Sv: pullmangrav

*kl*

Jag har nog ridit en pulvermangrav i en 1.10m i Skromberga, iof fanns det alternativ hinder och var bara graven med ett litet lågt räcke.

Jag har ridit pulvermangrav i regional 1.10 på ryttis, har för mig att det var pyttesmå hinder som in och utsprång.

okej , tvivlar på att min häst hade sett "hålet" i mitten .. hmm? brukar hindret före & efter va så lågt att man kan trava in ?

brukar hindret före & efter va så lågt att man kan trava in ?

Eftersom nästan alla hästar utan problem travhoppar 110-120 så kan jag svara ja på din fråga. :p

Brukar oftast vara lägre än övriga hinder på banan, och det är heller inte ovanligt att det bara står ett hinder mitt i graven (över diket)

Liknande trådar

Dressyr Men hallå, det kan inte vara OK för en domare att ha med en hund med till bedömningen, sittande i knäet även om den är liten. Ja du...
12 13 14
Svar
277
· Visningar
13 516
Senast: ginnies
·
Heeelt ny på att tyda dom här unghästbedömning som finns. Kollar på en häst som är 5, fick klass 1 i gångarter och hoppning på...
Svar
12
· Visningar
1 252
Senast: Robina
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 027

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix
  • Stora shoppingtråden III

Omröstningar