Prestige Paris D/Prestige Paris

Sv: Prestige Paris D/Prestige Paris

hur mycket kostar det att ändra bomvidden då?
Hon har haft vid bom i andra sadlar jag provat så vid måste de nog vara det verkar konstigt annars.

Hejsan!
Här hoppar jag in.. .rekomederar starkt prestige!!!!:love:önskar att jag hade en själv fick iallafall njuta lite ett tag då jag hade en kompis häst hemma. Någon som vet om någon av prestige sadlarna är lite rakare förresten? eller vilken är rakast kanske man ska säga. Sen undrar jag om någon vet något om bates elevation?? vilken typ av häst de är "gjorda" för och så?? Tycker de verkar ganska nice.
Är i akut sadel behov.. har för tillfället ställt av pållan då jag inte vågar rida med det vi har för tillfället:( Vill för övrigt även kunna rida terrängen med sadeln. Tips???

De e så lugnt så:)

Bra frågor funderade också lite över rakheten i bommen på de olika modellerna.

Prestige Versailles är rakare i bommen än tex Prestige Golden star.
Hur Parisen är i jämförelse, kanske ngn annan här kan svara på.

Liknande trådar

R
Hoppning Då var det dags att köpa ny sadel åt min d-ponny då han fått ont i ryggen av den andra. Ska köpa en prestige, vägrar golden star då den...
Svar
5
· Visningar
2 161
Senast: lalla
·
Utrustning Eftersom jag blev av med min hoppsadel i samband med en stöld för ca två veckor sedan så är det dags att börja fundera på vad jag skulle...
Svar
11
· Visningar
1 109
N
Utrustning Svart lessnar jag verkligen ur på dessa sadlar. Nu har jag prövat en hel del och ingen verkar passa vidare. De 3 bästa är...
Svar
14
· Visningar
4 538
Senast: julia_v
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka