Speed Air limited Edition?

Sv: Speed Air limited Edition?

Det blev ingen av de hjälmarna! Det blev en hederölig vanlig JW hjälm till istället. Trivs med dem så bra att det blev en sådan till :) Hittade dessutom den nya modellen till halva priset :D

Bra, flughjälmarna är dödligt fula!
Men alla 'proffsen' gillar dem!
(Jag gillar inte att sätta 'proffs' utan citattecken eller vad det heter, utan sponsorer är de ingenting)

På lantmännen stan. De ska sluta med alla Equality LIne grejer så de har utförsäljning! :)

Tror inte att den finns i Sverige än, har bara sett den på internet affärer...

Nej! Equality Line markndasför ju inte dem ;)

Bra att du inte köpte någon av de hjälmarna du ville ha från början, de är inte snygga direkt.

Ellen

(Lägg in bild på den hjälmen du köpte ist :D )

Här kommer den :) Fast den är mörkgrå med Ljusgrå fält framtill!

02090017_3.gif

Oh, jag har beställt en sån jag med :)
Fast en blå med ljusare blått i mitten.

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 367
Senast: Stergo
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 660
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 520
Senast: Mia_R
·
Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
12 295
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar