Speed Air limited Edition?

Sv: Speed Air limited Edition?

Åhh, den blå var ju riktigt snygg. Även den bruna! Annars har jag inte fastnat riktigt för speed air.

kl

Nä det blir en vanlig för mig. För jag ska lacka ett motiv där framme på den stora grejen. Lite svårt på de där :p

Tycker att dessa var lite fulsnygga på något vis. :p

den blåååa :love:
länge vart inne på speed air men tyckt att de varit lite för galna, men nu är de ju lite diskretare iallafall! :love:

Är den blå marinblå?
Min dator förvränger färgerna lite. Men omden är det så är det ju skitsnyggt!
Lite deskretare. Vill ha en sån, så skönt på sommarn ju. Fast jag har just köpt en ny hjälm :p

Men oj..! Dom var faktist snygga, och jag gillar egentligen inte speed air längre..

Attans att jag nyss fick en ny hjälm :mad: ;)

Meredith rider i den dyra hjälmen med läderklädd skärm som är helt i glasfiber, kostar nog en 15.000. Skulle föresten valt den bruna, är såld på bruna grejor:love:

Hon ser ut att ha en sån här också:
0901031013.jpg

Ja, fast de reade ut den på Shockemohle för typ 7000 kr för ett tag sedan! Jag är ju oxå s¨ålöd till brunt, brunt är snyggast på skimmlar dessutom!

Ja eller hur! Helt underbar till brun utrsutning, du vet matchning är vitkigt :rofl:

En solnedgång tror jag. Har en sjuukt fin bild på det som jag vill ha. Ska gå till en lackfirma här ''hemma'' och se ifall de kan göra det.

Shit va fräckt! Var lackerar man dem någon stans och hur mycket kostar det ?

Man kan nog lacka dem lite överallt hos någon duktig motivlackare antar jag.
Vad kan det gå på, 3000 kanske?

Det må jag säga var dyrt! Med å¨andra sidan blir hjälmen väldigt speciell :) Måste ägga upp bidl på den när den är klar!

Bara en gissning gällande pris. Kan dra dit i helgen och fråga dem.
Är ju iofs rätt liten yta så det borde bli billigare kanske :)

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 367
Senast: Stergo
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 660
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 520
Senast: Mia_R
·
Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
12 295
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar