Speed Air limited Edition?

Sv: Speed Air limited Edition?

Tyckte att det lät väldigt dyrt, men iofs är det ett hantverk och då brukar det kosta! Ja gör det! hade varit kul och veta vad det ligger på..

Det berodde helt på vilken sorts färg man väljer, hur stort, hur mycket pill och hur lång tid det kommer att ta.
Men räkna med 1000-4000 kr sa de :)

Okej, tack så mycket :) Skall du göra vid din hjälm ?

Meredith rider ju med en mörkbrun med ljusbrun skärm. Ser ut som hennes förra, men i Speed Air modellen.

var kan man köpa dessa hjälmar, samt pris (dyrare än vanliga speed air?) vill ha den bruna! :)

nej inte den bruna! men den svarta eller grå de var ju skit snygga! :love:

Ja, men jag funderar på guld-glitter istället. Jag visade dem motivet och de sa att visst kan vi fixa det, men du kommer garanterat tröttna på det och säg att jag är ute och rider i skogen och en gren slår i hjälmen och kanske slår bort en bit av motivet så är det svårt att lacka dit det igen. Om jag har guld-glitter färg så är det ju bara att kleta på lite till.

Jag hittade dem på en fransk sida. Vet ej om de ´har kommit till Sverige. De ligger på 4700-5000 kr. Så lite dyrare än de vanliga Speed Air hjälmarna! Men mycket snyggar ;)

Ja, det är ju i och för sig vettigt. Men annars kan du ju ha den gamla hjälm att rida i skogen med ;) Jag har en speciell hjälmn som jag bara har till tävlen, så att den skall hålla sig snygg. Till vardags har jag en mer slit och släng hjälm som jag inte är så rädd om :D

Jo ag vet. Det är en sådan ajg har till vardags! men det får la duga åt mig! Hehe!

*kl*

Om någon köper en sådan hjälm så måste ni lägga ut bilder här!
:d

Inte snygga men de kanske är bra. Har faktiskt inte beställt någon hjälm än. är fortfarande väldigt kluven vilken jag ska ha. Vad kostar Mips hjälmarna ?

Ta en Speed air limited, den är ju assnygg, jätteskön o sval, vad kan man ha mer för krav? :D

Ja nu får du köpa en blå eller brun och fota den så vi får se den IRL!:D

Det blev ingen av de hjälmarna! Det blev en hederölig vanlig JW hjälm till istället. Trivs med dem så bra att det blev en sådan till :) Hittade dessutom den nya modellen till halva priset :D

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 367
Senast: Stergo
·
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 660
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 520
Senast: Mia_R
·
Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
12 295
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar