Hälsning utan spö!?!

Sv: Hälsning utan spö!?!

Jaaa. I 160 klasser sitter ju domaren gömd så då får man gissa sig till vart h*n kan sitta! :idea: :D Alternativt använda förstorningsglas för att se domaren som sitter så långt ifrån.

Vad mkt svar det blev :p

Tror i alla fall att jag kommer ta tag i skärmen och nicka, som någon skrev, det känns mest hoppaktigt!

Tack alla som svarat iaf! :)

Jag tar upp spöt mot hjämen och nickar... Eller hur man nu än ska förklara det...:p

Mmm men grejen är ju att jag rider inte med spö därav trådens uppkomst :p

Jag hälsar genom att ta tag i skärmen och nicka. Tycker att det ser mest "hoppaktigt" ut... Men det är vad man själv tycker är enklast... :angel:

Det är den jag ska öva in men sist jag var inne så blev det likförbenat en "dressyrhälsning" :D

tycker också att ta tag i skrämen och nicka hör mer till hoppningen :D

rid ner mot dommartonet när du kommer in och hällsa. om du hinner få startsignal osv spelar ingen roll.

Jo fast dom utgick ju från att dom inte heller hade något spö... ;)

Men jaja, världsliga ting :p

Jag är också en av dem som hälsar med spöet. Men eftersom jag aldrig kan vara normal och göra som alla andra, så brukar jag knacka till med spöet på skärmen eller kanten på hjälmen om det inte är ngn skärm.
Och ja, jag har missat och prickat mig själv i nyllet... :angel:

Jag tror banne mig inte jag skulle klara av att tävla utan spö?!
Jag har fått beröm för att jag kan koncentrera mig till 100%, och jag har finslipat den tekniken genom att ha "procedurer". Och min procedur "nu börjar tävlingen" är just när jag hälsar. Så utan spö skulle jag väl knocka mig själv i ansiktet med handen eller ngt...

:bow: :bow: :bow: :bow: HAHAAAAA. :rofl:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 681
IT & mobiler Har aldrig sysslat med Fotoshop och liknande, men tänkte jag ska ta tag i att lära mig lite grundläggande hantering för husbehov. Klippa...
Svar
11
· Visningar
807
Senast: swemale
·
Övr. Hund Detta är nåt som tyngt mig länge så därför har jag valt ett anonymt nick. Jag har en sjuårig hund som jag haft sen han va valp. Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 749
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 683
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar