Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Nu är kandaret jag suktar efter nedsatt!! ...till 4500 :crazy: Ett Albion - KB och det är så mjukt, och så fiiiint!! :bow: Någon som...
2
Svar
20
· Visningar
2 297
Senast: Eve
·
Dressyr Vad har NI för täcken på era hästar? :p Vid +20grader +15 +10 +5 0 -5 -10 -15 -20grader? Vid blåst, regn osv.? Vad har de...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 557
Senast: Tebazz
·
C
Dressyr Finns det överhuvudtaget någon mer än jag som tycker att tjocka nosgrimmor är hemska? Någon mer som har en smal? Jag tycker verkligen...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
9 348
Senast: Pleasure_in_Reining
·
T
Dressyr Satt här och funderade lite på dressyr programm.. Ska rida en LB:1 och LA:1 på söndag och kom och tänka på mellantraven, är det lätt...
Svar
4
· Visningar
1 362
Senast: PrinceFair
·
T
Dressyr Tips på dressyrsadel... har idag en morris & nolan gold collection med stora klossar... kanonsadel i övrigt men jag känner mig låst i...
Svar
5
· Visningar
1 058
Senast: Jochanda
·
J
Dressyr Är det tillåtet att en medhjälpare är med på framridningen och då ryttaren samlar hästen i skritt/trav "puttar" på hästen med spö på...
2
Svar
20
· Visningar
2 230
Senast: Tornado
·
M
Dressyr Får man tävla på lektionshäst med lokal licens på regional tävling? Någon som vet?
Svar
4
· Visningar
978
Senast: mariannesv
·
Dressyr Ja som tråden lyder, vad har du för märke/modell på din hatt och ev.frack? Jag ska börja leta både ny hatt och frack då jag är så...
2
Svar
35
· Visningar
3 071
Senast: Salinero
·
Dressyr hej alla som har koll! vad kostar sånna pannband? finns de på någon hemsida? jag vill ha ett till mitt OS kandar, för jag har ett med...
Svar
4
· Visningar
1 080
Senast: remmis
·
N
Dressyr Hej :) jo jag undrar om någon skulle villja förklara för mig hur man lättast kan lära sin häst piaff/passage?.. Jag har jobbat mkt med...
Svar
12
· Visningar
1 942
Senast: remmis
·
Dressyr Som Fd hoppryttare och med lite lite unghästvana, iaf i tävlingssammanhang har jag lite frågor.. Tävlar man "mot" alla de andra, även...
Svar
5
· Visningar
1 518
Senast: Hedwig02
·
Dressyr Mina sprillans nya Petrie's Anky Elegance har äntligen kommit. :banana: Nu tänkte jag fråga den samlade Buke-kompetensen hur ni...
2
Svar
21
· Visningar
3 646
Senast: Salinero
·
A
Dressyr nån som vet nåt om denna sadel? passar den hästar med rak eller svängd rygg och hur är den att rida i? :)
Svar
2
· Visningar
2 278
Senast: flashlight
·
Dressyr Jag måste köpa nytt tävlingsschabrak igen... (Nä jag får de fortf inte tillräckligt rena :D) Men jag vet inte riktigt vad jag ska...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 710
Senast: Extrem
·
H
Dressyr Skulle behöva lite tips på vilka märken/modeller på dressyrsadlar som skulle kunna passa till den här ryggen. Behöver få lite tips så...
Svar
1
· Visningar
760
Senast: Hippopotamus
·
L
Dressyr Min sadelgjord har blivit för lång. (50 cm) Så jag måste köpa en 40 cm. Har tittat lite, men det verkar svårt att hitta. Helst en...
Svar
5
· Visningar
1 030
Senast: Rumpnissen
·
H
Dressyr Just nu är lilla Hedda inte klippt så inne har hon inget täcke och ute har hon ett ofodrat regn från Catago. (Ser ut som att täcket har...
Svar
8
· Visningar
1 092
Senast: Hedwig02
·
M
Dressyr Nu ska det köpas ett nytt träns.. Men vilken modell är snyggast? Har ändrat det vanliga tränset lite enkelt i Photoshop bara för att...
2
Svar
25
· Visningar
2 514
Senast: Zahlo
·
H
  • Låst
Dressyr Får man tävla med pullarnosgrimma i dressyr?
Svar
2
· Visningar
899
Senast: Halali_95
·
W
Dressyr Brukar man vanligtvis ha kort eller lång skänkel på sin kandarstång när man tävlar? :bump:
Svar
2
· Visningar
847
Senast: Saigon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Unghästfasoner?