Är det tillåtet

Sv: Är det tillåtet

jag har ridit med instruktör.. eller ja min tränare har ju vart med på tävlingar å då instruerat mig om hur jag ska rida för att han ska gå som bäst, jag har även ridit med såndär i örat! mkt praktiskt!!! Jag ser inget fel i att ha med tränaren på tävlingen som instruktör.. Tävlar mkt hoppning och dte är likadant där.. Men samtidigt ser jag ingen nytta i att ha med tränaren om man rider t ex en lokal dressyr..
Min tränare har dock vart där av personliga skäl, har bla barn som tävlar åså, så har då hjälpt mig.. emn på dne nivån är dte ju inte så viktigt utan man tävlar mest för skojs skull!

Liknande trådar

Dressyr Jag har följt vc-finalen i dressyr noggrant. Det gav mig en bitter eftersmak. 90 % av ryttarna red som "kapten krok" dvs med...
2
Svar
35
· Visningar
4 365
Senast: super
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 210
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 515
Senast: Freazer
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 558
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?