Vad har du för hatt & frack?

Sv: Vad har du för hatt & frack?

Jag har en svart Christy-hatt :D! Har ingen frack ännu, men kommer bli en svart eftersom hatten är dte o den var dyr nog :p (o troligen _Inte_ en pikeur, eftersom jag inte har pengar till det, svindyra som pikeur är! Lägger dom på grejer till hästarna istället :p)
Gillar annars marinblått i frack :d (svenska färgerna med det gula undertill), men inte på kavaj! Kavaj ska vara svart med gult foder :D

Måste hålla med om att skärningen framtill är väldigt hög på din frack!

Glart du ska ha marinblå frack m svenska färger! Hatten kan du sälja och säkerligen få tag på en ny begagnat om du så vill. Eller så köper du en ny för alla slantar du fick in på den gamla. ;)

Du förstår väl själv - svenska färger mot begravning - det kan väl inte vara så svårt att välja :D

Men visst har väl dom flesta i toppen marinblått eller har jag fel? :S :P

ja jag tycker det känns som många har blå:D
fast de klart dom har det som e finast:angel::love:

På fux ska det vara blått tycker jag men jag har bara svarta hästar så då är det fult med marinblått så det får bli svart om jag någonsin ska tävla med frack :p

haha ja precis. !! :D Jag är oxå för marin ;)

Frack: Euro star "Grand Prix", svart - ull.
Hatt: Christy's, svart.

När jag tävlar mina ponnier:
Kavaj: Pikeur, svart
Hjälm: Charles owens rider 2000, svart med svart band

:)

Liknande trådar

Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
2 289
Senast: Jeps
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 531
Senast: Mia_R
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
26 27 28
Svar
546
· Visningar
43 183
Senast: Ray
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 611
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?