Snyggaste vita schabraket

Sv: Snyggaste vita schabraket

ser ut att vara dåligt skuret vid manken? det är helt rakt..

Jo, det har du helt klart rätt i! Men å andra sidan brukar jag inte få problem utav det (trots att han har en sådan jättemanke). Men det är ju helt klart bättre med de som är utformade.

Ngn mer som har tips?

Jag har ett mias med blågult kantband och kantigt bakhörn om duförstår, Jag tkr det är jättesnyggt till dressyren:idea::D

Snyggt! :love:

Rak kant är faktiskt himla snyggt! Synd bara att det inte är lite större rutor. Jag är så trött på det smårutiga.

kan kolla när ja kommer till stallet för det står ju på det :D det kostade ca 200:-
men nu sitter ja hemma med brutet revben :mad:

kan kolla när ja kommer till stallet för det står ju på det :D det kostade ca 200:-
men nu sitter ja hemma med brutet revben :mad:

Aj! Stackars dig!

Åh, ett schabrak i min smak! Med tanke på hur fort jag kasserar dem så hade 200 :- varit alldeles ypperligt. Men det är ju inte säkert att de finns kvar.

Beställde ett nytt schabrak igår faktiskt. Ett creméfärgat med brodyr och inte alls till tävling :D

Men jag ska spana vidare idag.

okej, jo men dom finns kvar på våran ridsportaffär iaf:)
det var inte så länge sen jag köpte mitt.
Det är lite mellantjockt, jag gillar det skarpt :d:love:

Jag hoppas det är lika fint i vitt och IRL (ska åka till grand prix butik och köpa det). Det ser iaf ut att vara tillräckligt långt för att jag ska gilla det.

Det var riktigt snyggt :love:

Är det ok om jag snor din tråd lite?

*kl*

Är det någon som har en bild på det vita dressyrschabraket från hööks med "rosett" (schabraket med "kringelsak" på passpoalen nere vid hörnet)?

(Jag är bäst på att förklara :p)

Liknande trådar

O
Ridning Hej! Jag har ett varmblodigt sto på 15 år, fick henne för snart två år sedan. Enligt den tidigare ägaren så var hon aldrig startad på...
Svar
11
· Visningar
1 865
Senast: InaNorlin
·
Hästmänniskan Är inte alls säker på vart den här tråden hör hemma så moderatorer (Grundutbildning? Hästmänniska? Gnägg?), känn er välkomna att flytta...
Svar
1
· Visningar
1 297
Senast: incognito
·
I
Utrustning Hjälp mig nu, dottern ska ha ett vitt schabrak när hon ska tävla i dressyr. Förslag på snygga vita schabrak, jag vet allt att dom inte...
2
Svar
27
· Visningar
1 900
Senast: rostad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?