Snyggaste vita schabraket?

Sv: Snyggaste vita schabraket?

Helt klart snyggast och med bäst passform har Equality Line. Finns antingen som helvitt(supersnyggt) eller med valfri passpoal och kantband.

Equality Line har fina. Men färg är ju lite svår att säga när man inte vet vad hon har för kavaj...

*knapp och trådlån*
Ska i väg till lillhästen idag och köpa schabrak till min dotter.
Meningen är att det ska broderas också, men om man bara ska brodera dotterns namn, gör man det på bara en sida och i så fall vilken sida?

equilline har jättefina använder enbart deras..
mias har oxå fina men har aldrig använt ngt själv,men de e snygga på andra iaf ;)

top sport har oxå jättefina påminner väldigt mycket om equilline..fanns på ingdams innan iaf

Jag har mitt namn på höger sida, och nummerlappen på vänster. Har ingen aning om det är rätt eller fel, men så har jag iaf.

Har alltid lärt mig att man har nr på vä sida.men tror inte att det spelar n¨gon roll, så länge den är väl synlig.

Broderar alltid på vä om jag bara ska ha mitt namn,snyggast så och de flesta butiker broderar automatiskt på vä tror jag iaf där jag beställer...

Nr lappen ska väl vara på vänster. Så har jag också lärt mig.
Har nr lappen på vänster och sponsoren eller namn på höger. olika på olika schabraker.

Liknande trådar

Utrustning Vad finns det för säkra färger att använda för att måla häst med? Tanken är att måla en svart häst med vita zebra-linjer, så någon vit...
Svar
6
· Visningar
642
Senast: WildHorse
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
434
Senast: Unafraid
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 313
Senast: Gunnar
·
Ridning Hejsan! Har en hopphäst som jag inte passar alls i hoppningen med. Hon blir osäker och jag med. Jag tycker bara det är otäckt.. så...
Svar
16
· Visningar
2 173

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka