Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Finns det sånna att finna ute butiken? Har precis köpt Centaurs rundsydda OS-träns och tänkte nu försöka fixa till nosgrimman så den...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 539
Senast: Victovie
·
S
Dressyr ser man ju inte så ofta. jag har det på min röösli. hästen gillar inte dressyrgjordar så mycket... vad för dressyrsadlar finns det...
Svar
11
· Visningar
2 182
Senast: Spirit
·
Dressyr Vad gör du när du rider i cr? Rider du genom någon speciell rörelse eller bara skrittar och kollar på ekipaget på banan? Om du vet...
Svar
13
· Visningar
1 763
Senast: Bison
·
S
  • Låst
Dressyr hej kan ni lägga in bilder när din häst går i bra form??:rofl:
Svar
1
· Visningar
1 071
Senast: Saigon
·
M
Dressyr Sitter och är deppig. Var på dressyrtävling igår, LC och LB. På framridningen går det nuförtiden SÅ- bra. Hästen är alltid jättefin och...
Svar
12
· Visningar
1 535
Senast: Malinigbg
·
U
Dressyr Nu har jag som hoppryttare en fråga som jag blev lite nyfiken på. Min kompis tävlar regional LA och ska starta en lb (klubb) om ett...
Svar
16
· Visningar
2 266
Senast: Ganesco
·
Dressyr min nya häst lägger gärna huvudet i händerna på en, och då jag tidigare bara haft hästar som varit otroligt lätta i munnen har jag ingen...
2
Svar
39
· Visningar
3 432
Senast: Helan
·
Dressyr Vilka märken kan vara lämpliga att prova på en ponny med låg manke, kort och ganska rak rygg? sadelläget endast 39 cm.
Svar
5
· Visningar
1 573
Senast: bigganl
·
H
Dressyr Hej! Har varit totalkär i denna sadeln sen jag såg den i nån katalog för måååånga år sen. Men jag har fortfarande inte förstått riktigt...
Svar
18
· Visningar
2 256
Senast: Hilona2003
·
Dressyr Promblem problem.. min plastrong har blivit ROSA i tvätten ! :smirk: hade totalt glömt bort det och nu är det dags för dressyr...
Svar
18
· Visningar
1 783
Senast: pemma
·
Dressyr Hej, har ni något bra tips hur jag skall gå tillväga hnär jag lär min häst passage?
Svar
3
· Visningar
1 025
Senast: PrinceFair
·
Dressyr hur får man hästen att ta framåtdrivande-och sidförande skänkel lite bättre och kvickare? tacksam för tips och råd!
2
Svar
37
· Visningar
2 944
Senast: Verdandi
·
S
Dressyr Jag vill se bilder på Königs Sir! Tänkte beställa dessa, men hur mycket högre blir de om man beställer extra hög utsida? Vad tycker...
Svar
11
· Visningar
1 798
Senast: Salinero
·
Dressyr Jag ska tävla min allra första tävling om 2 veckor drygt, en LB:1 06. Jag har varit hästskötare åt en granne som tävlat den klassen...
Svar
11
· Visningar
1 280
Senast: elfi
·
Dressyr Är himla sugen på att skaffa ett rundsytt träns :d Har kollat runt lite o fastnat för Hubertus rundsydda träns, är det någon här som...
Svar
13
· Visningar
1 457
Senast: aprilia
·
K
Dressyr Skulle behöva lite tipps för att få hästen att bära sig mer. läste i trådar om mkt övergångar m.m. för att få hästen att trampa ubder...
Svar
6
· Visningar
1 313
Dressyr Det finns ju övningar för rakriktning, tänker mest på skolorna, men finns det övningar där hästen SJÄLV uppmuntras att gå rakriktat...
Svar
15
· Visningar
1 694
Senast: Chrona
·
L
Dressyr Halloj! Nu behöver jag hjälp av någon som kan dressyrreglerna bättre än jag. Får man rida med ett schabrak med ganska stor text...
Svar
6
· Visningar
1 222
Senast: loveratte
·
Dressyr Hur är det egentligen? Måste man ha sporrar när man startar unghäst i LC-LB eller kan man få dispens?
Svar
2
· Visningar
932
Senast: Eastwick
·
Dressyr Ja, ni ser ju frågan. När det satt vinterpälsen klart? Eller kanske när de börjar med pälsbytet och blir trötta och svettiga för...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 682
Senast: orion_x
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?