Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min häst tror jag har/haft ormskräck för han gillar inte heller ringlande saker, så jag lär nog får gömma sladden lite jag med. men nu klarar han av vattenslangen utan problem i alla fall!
Du skulle se min häst då när vi i lugnan ro skrittar av längs grusvägen på en tävlingsplats och det kommer en svart snok och fullkommligt ringlar sig fram över vägen Han fick värsta paniken!
Haha. Han får väl vänja sig Får se om jag köper en, eller får en i present. Får stoppa bomull i öronen på honom (han älskar ju saker i öronen så som borstar, kliande fingrar och såna saker)Tillbaka till topic: Om du inte har en klippare så kan jag varmt rekommendera Julas budgetvariant! Jag köpte den förra året och den är väldigt prisvärd. Fast iof, den är inte den tystaste på marknaden. Så när jag tänker efter så kanske det är dumt att rekommendera den om nu hästen är känslig för oljudet.
Tebazz;9282661 Haha. Han får väl vänja sig ;) [/QUOTE skrev:Ja, det är rätt!
Vi hade en ponny som var väldigt svår att klippa, men det gick ändå genom att:Hur skulle ni gå till väga om ni skulle klippa en häst som ni hört ska vara väldigt hysterisk vid klippning?
Jag tänkte önska mig en klippmaskin nu när födelsedagen börjar närma sig, eftersom min häst sätter rejält med päls när vintern nalkas.
Frågade förra ägarna hur han var att klippa, men de sa att det inte går alls eftersom han blir helt hysterisk. (arabblodet spökar tror jag :smirk: )
Dock vet jag inte hur han reagerar nu om JAG klipper honom. Ägt honom i två år nu, och vi har väl kommit igenom vissa hinder som förra ägarna tyckt var omöjliga. Men jag vill ändå vara på säkra sidan och inte skärra honom mer än nödvändigt Aldrig klippt en häst förr heller, ska jag väl kanske tillägga.
Hjälp någon?