Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tror också att det blir bra om du lägger in fodring som Centaur säger, sen kan du ju sy om så det blir pullback knäppning också om du ville ha det. Är inte så svårt heller.
Nu i Flyinge på Breeders så slutade dte med att jag beställde en 5cm bred helsvart achennosgrimma från OS till tränset , för 1'295kr. De hade tydligen mkt att göra, så har jag tur e den klar till jul . Ser det som en perfekt julklapp !
Jag specialbeställde inte, de skulle ändå ta in fler nosgrimmor, så jag paxade en sån .
Ja, helt ok, var rädd för att det skulle vara mkt dyrare o därför tänkt lämna in nosgrimman, men fastnade när jag hittade dem i montern :P
Hundavel & Ras Jo jag instämmer helt! Tror det blivit lite ”inne ” eller hur man nu ska säga att vilja ha den jaktavlad varianten även om man inte vill...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.