Nosgrimmor med spännen i nacken?

Sv: Nosgrimmor med spännen i nacken?

Tror också att det blir bra om du lägger in fodring som Centaur säger, sen kan du ju sy om så det blir pullback knäppning också om du ville ha det. Är inte så svårt heller.

Nu i Flyinge på Breeders så slutade dte med att jag beställde en 5cm bred helsvart achennosgrimma från OS till tränset :D, för 1'295kr. De hade tydligen mkt att göra, så har jag tur e den klar till jul :angel:. Ser det som en perfekt julklapp :D!

Vad kostade de rundsydda OS-nosgrimmorna om man inte specialbeställde? 1.295:-, var ju ett bra pris!

Jag specialbeställde inte, de skulle ändå ta in fler nosgrimmor, så jag paxade en sån :D.
Ja, helt ok, var rädd för att det skulle vara mkt dyrare o därför tänkt lämna in nosgrimman, men fastnade när jag hittade dem i montern :P

Senast ändrad:

Liknande trådar

Dressyr Jag planerar att beställa ett rundsytt kandar till min häst, men har en del bekymmer för hur jag ska lösa det utan att det passerar...
2 3
Svar
49
· Visningar
10 470
Senast: Deimion
·
Utrustning Jag försöker tappert hitta en lösning... Min häst behöver ett träns som inte ligger an mot nacken precis bakom öronen. Ett "dyon the...
2 3
Svar
52
· Visningar
10 418
Senast: bejkonfis
·
Dressyr Har nu 3 st dressyrträns som passar på Frida, men kan inte riktigt bestämma mig för vilket hon ska få gå med...:p Alla har de olika...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 004
Senast: Ludique
·
Dressyr Vad har ni för tips på kandar och bett till Izzy? För någon dag sen så bestämdes det att jag ska fortsätta rida och tävla Izzy istället...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 423
Senast: DressyrPower
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025