Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Dressyr Ja nu vill ja höra hur eran vecka ser ut med träning:D Här är iaf min rida dock inte så mkt längre pga olika saker. Fast det är på...
2
Svar
20
· Visningar
2 174
Senast: RIA
·
Y
Dressyr Tränade igår, och min pålle var helt crazy!!! Tillslut gav både ja o min tränare upp för dagen o vi börja rida på en 8 volt istället...
2
Svar
25
· Visningar
3 039
Senast: krusmynta
·
A
Dressyr Hejsan! Har ett vbl som jag rider dressyr på, med sikte att starta LB åtminstone, inte höga krav men ett mål i vart fall. Kort...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 222
Senast: armando16
·
Dressyr Har nu 3 st dressyrträns som passar på Frida, men kan inte riktigt bestämma mig för vilket hon ska få gå med...:p Alla har de olika...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 004
Senast: Ludique
·
Dressyr Jag har i dag debuterat Msv med katastrofalt resultat... :crazy:Tyckte ju jag minsann skulle ha hatt nu när man fick (rider ALLTID...
Svar
14
· Visningar
3 358
Senast: Trevita
·
M
Dressyr Har hittat en supertrevlig häst med riktigt bra skritt, bra trav och .... rättså dassig galopp! Hon galopperar ganska luftigt men sätter...
Svar
12
· Visningar
1 877
Senast: fio
·
F
Dressyr När jag har värmt upp hästen och börjar kräva mer samling, så är jag jätte lätt i handen, kramar lite, driver och håller om. Då sänker...
Svar
15
· Visningar
1 949
Senast: axel
·
M
Dressyr Hur påverkas hästen av kandar? Har inte ridit med kandar förr, men vill ba veta :p Är det typ som ett pessoa och ett vanligt? Förlåt...
Svar
7
· Visningar
1 088
Senast: Min_forza
·
  • Låst
Dressyr Var på tävlingar igår. Såg iof bara LB och LA, blandade ridkoleryttare/hästar och privatryttare/hästar. Detta på en stor ridkola som är...
8 9 10
Svar
192
· Visningar
17 411
Senast: break_a_leg
·
Dressyr Min ridning har gatt valldigt fort framat de senaste manaderna och jag har fatt manga a ha!!!! upplevelser. :idea: Manga saker jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 388
Senast: Falskhet_
·
Dressyr hej! jag har ett problem...när jag rider är mina händer hela tiden överaktiva- jag tror att jag, nästan utan att vara medveten om det...
Svar
8
· Visningar
990
Senast: Ganesco
·
Dressyr Ja, vad tycker ni om den sadeln? Är den bra/dålig? Vad passar den för hästar? Funderar på att prova en men ids inte skicka hem...
Svar
7
· Visningar
1 166
Senast: Martina_m
·
  • Låst
Dressyr Tänkte trösta mig själv lite med ett Döbert träns eftersom jag är sjuk... Och har suktat efter det sen lektra visade dom där bilderna...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 160
·
  • Låst
Dressyr Fundera på att köpa ett nytt dressyrträns åt min häst. Tränset ska vara svart i stl.Cob eller Full. Nu undrar jag om ni har några...
Svar
1
· Visningar
918
·
B
Dressyr Vilka är snyggast, v-formade m pärlor eller i stål
Svar
5
· Visningar
995
Senast: Koppen
·
Dressyr vad är skillnaden mellan de olika modellerna DAC, DAC US och DGP. och om ngn kan priserna? http://www.lucchilderic.fr/
2
Svar
22
· Visningar
6 951
Senast: Centaur
·
M
Dressyr Jag har hittat en Charles Owen Show Jumper på Tradera. Jag har varit på jakt efter en sådan länge, fast utan läderremmar för att ha när...
2
Svar
20
· Visningar
2 088
Senast: cactuspower
·
Y
  • Låst
Dressyr Hejssan! Snart ska ja starta unghästen i hans första dressyrtävling o det bli en Lätt b:3 2007.. men i programmet så står det "CA...
Svar
1
· Visningar
962
Senast: aysha
·
Dressyr Ni som tävlar, när går ni upp i klasserna? Går ni ned om det går sämre ett tag? Är man befäst på 60+% nivå tycker ju en hel del att...
Svar
15
· Visningar
1 636
Senast: malinsky
·
F
Dressyr Min häst har en symaskinstrav i grunden och trampar inte alls under sig med bakbenen när jag rider med bra takt (han har då heller ingen...
Svar
13
· Visningar
7 426
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025
  • Olja till häst ?