Smakråd, snabba svar!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Smakråd, snabba svar!!

Vet du var man kan hitta lösa döbert nosgrimmor? Jag hade för mig att ryttare & häst hade, men det verkar inte så på hemsidan iaf.

jag har sökt, men är inte så bra på det här när man ska beställa :o:p

Senast ändrad:

Jag har sett det på Hogsta ridsport. Kolla där :P Är lite sugen på att oxå köpa lös döbertnosgrimma :idea:

dom kan säkert fixa det om du ringer och frågar. finns även på hogsta men jag tror att ryttare är lite billigare.

Lägger in alldeles nya bilder på Lancets läckra Döbertkandar, som Frida lånade en liten sväng idag när det råkade hänga i stallet :angel: :D. Visst blev hon skitsnygg?! :love: :love: Dessutom kändes hon riktigt bra idag!
Dbertkandaret004.jpg

Dbertkandaret005.jpg

Dbertkandaret006.jpg

Dbertkandaret007.jpg

Hoppas det gick bra Malin, hann aldrig fråga dig :o ...
:bow:

Senast ändrad:

Det är supersnyggt! :love: Och hon passade också väldigt bra i det!

Däremot tycker jag att nosgrimman nu är på tok för hög. Jag håller med om att det är snyggt när de sitter högt, men det ser konstigt ut när det nästan sitter halvvägs upp i ansiktet (den når ju nästan ganaschen).

Vad kul att hon kändes bra! :)

Visst gör hon! :love: Komiska är bara att hon redan har ett kandar (platt brunt) och att jag har planerat att skaffa rundsytt kandar till Forsythia, som visst e snygg i rundsytt, men inte riktigt lika mkt som sin mor Frida :angel: :D. O Forsythia kan tyvärr inte överta Fridas kandar just pga det är brunt, så Frida kommer inte kunna få eget ngt rundsytt kandar. Som tur e är hennes ganska snyggt ändå :p.
Okej, det tänkte jag inte på sj, kanske skulle kunna sänka ngt hål (samma hål som Miranda har tror jag).:D

Ridhuset är så färskt o nytt som det nästan bara kan bli, så undrar om du verkligen känner igen det ;), endast vi här på Gryteskog som ridit i det plus någon utomstående :D

Aha.. det påminner det väldigt mycket om det stället jag tänker på då.. Tror att det är där Nina Bengtsson håller till mitt i Skåne..

Haha, det är ok, se bara till att de inte tuggar på tyglar eller att nosgrimman blir repad så =) och akta kedjan för den har lätt för att rymma sin väg:angel:;)

Nejdå, Frida är snäll som ett lamm, skulle aldrig göra sådana dumma saker :D. Men får hålla med om kedjan, den var - minst sagt! - rymningsbenägen... :angel: :rofl:!

Hur är döbert tränsen i storlekarna?

Min pålle har nämligen på innersta hålet på stûbben träns i stl. Full
samma på h**ks träns. Dock behöver nosgrimman vara ganska stor för att räcka om (spänner inte så hårt.)

Skulle det gå med ett Full till min pålle då tror ni? :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka