Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu är jag hemma igen!
Jag köpte mitt Döbertträns igår!!!
Men hade problem att hitta det jag ville ha - svart rundsytt träns i full med vit fodring och rundsytt pannband. Ena stället hade precis sålt sitt ex. Hittade tillslut en monter där de hade en del grejer, o längre in hängde Döberten och en nästintill exakt likadant OSträns.
Döberten hade inte rundsytt pannband, men det hade OS:et - och de kostade lika mkt! 3'750:-. Men trots det så var dte ingen tvekan om att jag skulle ha Döbert - För OS-nosgrimman är inte i närheten av Döbert . Faktiskt nästan hård i förhållande
Bilder kommer snart!
Ja allt utom nosgrimman och nosremmen skulle jag vilja säga har rätt bra marginaler , men de tidigare nämnda upplever jag lite mindre, så trots att Forsythia har smalt huvud (lite mer djup då antar jag) så har jag bara i andra eller tredje hålet, fjärde i nosremmen.
hahah, ja från början var jag säker på att det rundsydda pannbandet skulle vara absolut snyggast, men tycker de är lika snygga men på olika sätt, precis som du säger , så hon kommer nog få variera efter varje tävling (har ju sitt V-fiormade OS-pannband på då )
Döbert lätt, jag lovar!! Jag hade förmånen att ha ett OS och ett Döbert att välja mellan - och OS nosgrimman var ju inte i närheten av Döberts! När jag först kände på Döberts = , när jag sen kände på OS så var den "hård" i förhållande till Döberts! Inte samma bredd, inte lika snygg fodring, inte lika ljuvlig (Jag erkänner, jag är nerkärad )
Mjuuuk nosgrimma låter ju bra, det tycker han om. Att det ska vara så svårt att ta ett beslut.
Såg du några bruna där också?? Hur var dom i färgen? Nån åf skickade mig en bild på ett brunt/vitt döbertkandar och jag tror det var ganska rödbrunt. Men gammla datorn har kraschat så kan inte kolla bilden.
jag lånar lektras bilder som hon la ut i nosgrimma-tråden....
Ni som har döbert, vart har ni köpt era? Och vart kan man beställa dem (internet)?
Vill nämligen ha ett döbert träns med aachenrem, svart me vitfodring på nos+pannband, minst4cm bred Tips på vart man hittar de?
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.