Smakråd, snabba svar!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Smakråd, snabba svar!!

Okej, men om hästen har i innersta hålet överalt utom på nosgrimman (Under käken asså), på Stûbbens träns (vet inte hur deras storlekar är nämligen). :p
Då borde väl Full på döbert tränsen funka? :idea: eller vad tror ni?

Mina hästar har utanproblem Stübben cob tränset och Döberten full passar dem utmärkt :) Så det blir nog bra!

Okej, tack för alla svar! :bow:

Får hoppas på att m itt träns blir lika underbart som era ser ut att vara ;):D

tror dom rundsydda är rymligare än dom vanliga... jag har ett vanligt platt och det var litet, särskilt nosgrimman (tycker inte om när den måste sitta så tight) som jag fick göra ett extra hål i. sidostyckena är på 3.e sista hålet med vanligt bridongbett. käkremmen är rymlig såklart, det är den alltid. pannbandet var också rymligt. tyglarna var något korta...

så det funkar, orkade inte skicka tillbaks och byta eftersom jag väntat så länge på det, men helst skulle jag haft xf..

Tänkte trösta mig själv lite med ett Döbert träns eftersom jag är sjuk... Och har suktat efter det sen lektra visade dom där bilderna... :p

Har hittat hos ryttare och häst för 2195kr+200 för inåtvända spännen, dvs 2395kr. då ingår lädertyglar.

MEN dom har även kandaret, och det kostar bara 200 kr mer! och då får jag ju två par tyglar också haha....

hästen behöver ingen snokrem...
men jag har redan ett jättefint rundsytt kandar...

vad är snyggast??
ni måste hjälpa mig att ta beslut!!!:bump:

och räcker det med full tro, eller ska jag ta x-full???

storleken struntar jag i eftersom jag knappt känner till Döbert.
Jag skulle satsa på det vanliga tränset!

om du ser på min avatar så har jag redan köpt det. gammal tråd.. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar