Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Dressyr Hejsan , håller på å letar sadel , vill ha en sadel med ett lågt bakvalv , gärna flatback som passar en rak rygg. Helst ska det vara...
2
Svar
24
· Visningar
2 900
Senast: trolli
·
A
Dressyr Är alla Hdr:s träns små i storlekarna? Köpte det nya remonttränset i str full till min ridtravare på ca 163 cm. Han ska ju absolut inte...
Svar
5
· Visningar
1 076
Senast: annapanna123
·
Dressyr Har lite frågor ang dressyrryttartesten, ska rida Ryttartest Inledande Klass på torsdag!:bump: 1. Man ska ju rida med ridspö, och...
Svar
8
· Visningar
2 697
Senast: Ylva
·
E
Dressyr vad ska man ha för kläder på ett vanligt KM?? ska man knoppa manen?
Svar
15
· Visningar
1 192
Senast: Essepesse
·
F
Dressyr Detta är då en "klaga-skriva-av-sig-tråd"... Jag har arbetat väldigt hårt med min häst,, har i princip omskolat henne från galoppör...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 378
Senast: Fire-Eye
·
Dressyr Jag har nyligen fått upprepat för mig ett dussintal gånger att det enda sättet att ställa en häst korrekt är att leda inåt med...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 160
P
  • Låst
Dressyr Hejhej ! Nu vill jag veta eran åsikt som jag är funderat mycket mycket mycket på; VAD TYCKER NI OM SNODD ? alltså en gummigrej såm...
Svar
3
· Visningar
1 129
Senast: IngelaH
·
Dressyr Mina Petrie har blivit lite för trånga i vaden och behöver lästas ut, och nojig som jag är tror jag självklart att det kommer bli...
2
Svar
24
· Visningar
2 586
Senast: bigganl
·
K
Dressyr Ni vet, så som man kan klassa upp sin ponny i hoppning (om man fyllt 18 och vill fortsätta tävla och då bland storhästarna) kan man göra...
Svar
6
· Visningar
972
Senast: kladdkakor
·
S
Dressyr Hej! Jag har en stubben med bomvidd på 30 som ligger bra på min ponny.. ska köpa en morris dressyr ny med bomvidd normal.. Är det...
Svar
3
· Visningar
866
Dressyr Jag har länge önskat mig ett OS-pannband med pärlor http://www.calevo.com/calevo/images/items/1110101g.jpg Men eftersom att det är...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
14 626
Senast: Ramona91
·
W
Dressyr Har ett sto som går jätte fint på pelhamstång med delta. Hon går inte bara ner med huvudet utan jobbar verkligen med hela kroppen, säger...
Svar
7
· Visningar
1 031
Senast: bigganl
·
K
  • Låst
Dressyr jag rider egentligen inte dressyr, utan sysslar mest med westernridning. Men det min häst kan kontra vad en dressyr häst kan är det ju...
Svar
1
· Visningar
958
S
Dressyr hej va dhar nio för åsikt om det här!? jag funderar på och rida dressyr för tränare ca 1gång i veckan.för jag vill utvecklas. hästen...
Svar
11
· Visningar
1 223
Senast: spindel_17
·
Dressyr Vet att det finns i alla fall 1 och 2 men jag förstår inte så mycket mer av det. Nån som har koll :angel:
Svar
8
· Visningar
946
Senast: skogersson
·
Dressyr Hej! Har en wintec dressyrsadel med de små orginal knästöden och skulle gärna vilja få tag i knästöd som är i den storleken som isabell...
Svar
4
· Visningar
1 335
Senast: Carroo
·
I
Dressyr Hej! jag letar efter ett caprilliprogram, var kan man få tag på det?? Har kollat på svenskaridsportförbundets hemsida och i deras pärm...
Svar
10
· Visningar
3 702
  • Låst
Dressyr Någon som vet ungefär hur lång tid man räknar / Ekipage??
Svar
2
· Visningar
814
Senast: Paxido
·
S
  • Låst
Dressyr hur gör man med en häst som har svårt och samla sig i framförallt skritten??
Svar
3
· Visningar
1 113
Senast: spindel_17
·
S
Dressyr Ni som har hästar med MYCKET man, lång o tjock... t.ex. nordis, friser, tinker m.m. hur gör ni era hästar dressyrfina? Bilder önskas:)
2
Svar
22
· Visningar
5 934
Senast: Tebazz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?