Flatback , close contact ?

Sv: Flatback , close contact ?

Jag har en sådan sadel du letar efter. En dressyr sadel,flatback med close contact för en rak rygg! Ligger helt still på hästen och låter honom jobba fritt utan störningar! Helt underbar!! :love:

Det är en Jeremy Rudge PW CC! Ska se om jag kan få till någon bild.

WOOW! . haha , det låter som rena fantasin , :love:

Men det är rena rama verkligheten!

Främsta sadelgjordsremmen fäster även i ortspetsen,vilket är ovanligt. Gör att sadeln sitter än bättre. Sitter så bra på hästen så man skulle inte behöva sadelgjord.. Ne inte riktigt men den ligger som gjuten!

:love::banana::love:

Haha , låter precis som det jag letar efter. (:

Är den jätte rak i bommen, min häst ar verkligen en spikrak rygg. :)

Ja den är för en häst med rak rygg och en medel manke. Bästa sadeln jag haft tror jag. :idea:

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
899
Senast: Esmeralda
·
Ridning Hejsan! Har en hopphäst som jag inte passar alls i hoppningen med. Hon blir osäker och jag med. Jag tycker bara det är otäckt.. så...
Svar
16
· Visningar
2 173
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 618
Senast: Mabuse
·
Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
273

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka