Mitt nya pannband till kandaret

Sv: Mitt nya pannband till kandaret

Jag vill oxå pyssla! *åker till aubiose* :angel:

Haha! Glöm inte att visa bilder sen! ;)

*kl*
läs gärna forumreglerna innan ni skriver inlägg i denna tråd. Jag har åter igen fått radera inlägg, snart ryker tyvärr hela tråden - vilket säkert är tråkigt för de som följer den.

/B_A_L, moderator

Hoppas att det inte gällde mitt inlägg, för jag frågar mer efter vilken typ av affär de kan finnas i, inte exakt affär, fast det skulle ju iof lätta. :D

ska leta efter sån där 'kedja med boxar', men hittar inte det någonstans?!

Det var ju ett gammalt armband jag hade som jag köpt på Glitter för ganska länge sedan. Det finns tyvärr inte kvar längre.

Ännu tråkigare är att de öht inte hade några smycken som skulle kunna passa när jag var inne i butiken senast. Då fanns det bara en massa 80-tals plast som inte alls lämpar sig för pannband.

Ryttarmodet är hopplöst efter som fortfarande sucktar efter bling-bling ;) :D

Vi får börja gör 80 tals pannband i hårdplast ist :idea::angel:
Skulle väl vara fint i någon mörklila modefärg :P:D

Jag var inne på Glitter idag, fanns ett halsband som skulle räcka i längd till pannbandet, men det kostade 249 kr(!).
Närmaste efter det var ett armband på Guldfynd, fast det skulle behövts två och de kostade 69 kr/st. :crazy:

För några år sen hade jag en maglänk som var säkert 1 meter med strass med sånna boxar, attans att jag kastade det förra året!

Kan man inte beställa billigt någonstans på nätet då? borde ju finnas någonstans jag har föresten betällt pärlor nu lila, vita, gröna, svarta och någon mer färg :idea: längtar tills de kommer :D

Ja gör det och lägg in bilder fort :D

Gäller bara att komma på vart jag gömt dem. :rofl:
Vet att jag hade dem senast då när jag blingade min JW hjälm. :D

HAr du blingat hjälmen? Hur då?
Låter coolt iaf :D

Hittade föresten dessa gamla isärdragan armband förut :idea:
Strass001.jpg

Fast det räcker itne långt :/

Det är precis sådan modell på dem som jag har användt! De passar superbra storleksmässigt.

Och visst räcker de där till ett pannband! Mer än väl!!

Ta en tång och klipp av varje "box" så blir de lättare att hantera.

Det armbandet är precis ett sådant jag önskar att jag hade! :d

Det kommer bli skitsnyggt som pannband!!

Vad bra ska bar hitta pannband i massor nu då :D

Lade ut stenarna isärklippta alldeles nyss och mätte det blev ca 17cm långt när man hade dubbla rader är det för kort?

Det är väl lättare om de sitter ihop? Bara trycka ihop dem så de inte har mellanrum emellan.
Lossnar en så sitter den ju kvar, inte flyger iväg.

Liknande trådar

Utrustning Fick en idé när jag såg en bild på ett pannband på en blogg för ett par veckor sedan. Filurade lite på hur jag skulle kunna göra min...
2
Svar
20
· Visningar
4 173
Senast: alvan
·
Utrustning Är det någon mer än jag som märkt att pannbanden på träns ofta inte passar till araber? Köper jag ett cobträns passar pannbandet men...
Svar
14
· Visningar
1 220
Senast: linafina
·
Utrustning Jag velar fram och tillbaka mellan de två pannbanden nedan (båda är från Döbert). Det är ju alltid fint med strass och blommor men å...
2
Svar
21
· Visningar
1 885
Senast: Marwinette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar