Luc Childeric

Sv: Luc Childeric

låter ju som att det enda negativa är priset.... :p
hur mkt låg den på utan tillbehör och extra-mjuk tillval?

vad händer om man får sin sadel efter 3 mnd och det visar sig att den inte passar?? det är ju ganska lång tid så hästen kan ha ändrat sig..

Sv: Luc Childeric

27 kanske, jag har ingen aning, då vi inte frågade om det priset.

Det har jag ingen aning om, min ponny är ju färdigmusklad, blir nog inte rundare om ryggen. Snarare att hon skulle bli smalare och då får man lägga en padd och få tillbaka musklerna igen.
Om du vill ha utprovarens nr, så kan jag pm:a det till dig, hon kan säkert svara bra mycket bättre på frågorna :)

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver köpa nya sporrar då det blivit ngn liten kant på mina rundade, är rädd att de ska bli vassa. Vill ha ett par rundade...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: zarmino
·
Utrustning Enligt vad jag har förstått så är alla Childeric-sadlar olika, men vad kan man generellt säga om modellen DI? Rak, svängd, lång, kort...
Svar
8
· Visningar
6 580
Senast: Piaff
·
Islandshäst Har kikat på olika avlastningsgjordar till polle och dem skiljer sig en hel del i priserna, någon som har erfarenhet av hur stor...
Svar
9
· Visningar
3 781
Senast: menina
·
Hästvård Hej! Jag behöver lite hjälp med att se vilka stallhyror som är rimliga. Vi har ett privatstall utan ridskoleverksamhet men tar in...
Svar
19
· Visningar
1 819
Senast: Zamira
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025