Nytt träns men vilket...?!

Sv: Nytt träns men vilket...?!

Sshameless: Du tycker alltså att jag inte behöver byta träns över huvudtaget... Låter ju oxå bra!=) Han är ju fin i det han har det måste jag ju säga... :D

Magini

Ja jag funderar verkligen på det tränset.. Gillar det skarpt.. Men ju mer man letar desto fler snygga hittar man.. haha..

Någon mer som vill tipsa om var jag kan hitta något snyggt träns som skulle kunna passa..??

Om man inte får länka så PMa gärna..=)

Magini

Jag länkar... :angel:

Det understa har jag beställt! :banana:
Men det översta är snäppet smalare, och lite mer.. enkelt. Det är också i tyskt läder så det är nog bättre kvalité också. Är du sugen så kan du få sidan du kan köpa dem också! :bow:

Trns2.jpg

D4244.jpg

Länken på det översta tränset får du gärna PMa till mig!!=)

Japp.. jag tycker det som du har nu är bra:).. och om du vill köpa nytt så kan du ju köpa nått fint med inte så bred utan lagom lixom:)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 129
Senast: dukie
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
904
Senast: Angel
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
8 9 10
Svar
191
· Visningar
24 027
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 049
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?