Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

N
Islandshäst ( Det ska vara tävla på överskriften! )Jag vill nu ha hjälp eftersom jag snart ska börja tävla lite, vill att ni skriver tydligt vad...
Svar
11
· Visningar
1 151
Senast: chrysler
·
V
Islandshäst Ni som använder täcken på era Islänningar. Vilka märken och modeller använder ni? Jag har svårt att hitta bra täcken som inte är för...
Svar
17
· Visningar
1 657
Senast: Pyzen
·
Islandshäst Ja, sadeln har börjat glappa bak, och jag har antagit att det är för att min häst har musklat sig bra senaste tiden. Kan det vara...
Svar
5
· Visningar
1 374
Senast: cristobal
·
G
Islandshäst Har ett problem som jag inte gillar :devil: Har en häst som är överbyggd bak, vilket självklart gör att sadeln glider fram på...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
9 002
Senast: vidalinn
·
N
Islandshäst Jag letar nu efter nya, fräscha boots till mitt sto. Hon har ett par gamla på 230g (!). Nu vill jag ha ett par nya. Sådana som man...
Svar
3
· Visningar
929
Senast: Brandybus
·
V
Islandshäst Hej! Är det någon som har en Dominus dressyrsadel till sin islänning? Hur är dem i bomvidden samt i sitsstorleken? Jag har ett...
Svar
1
· Visningar
934
A
Islandshäst Är det någon som har ett fux sto som har blivit betäckt med en svart hingst eller tvärtom? Vad blev det isåfall för färg på fölet...
Svar
16
· Visningar
2 897
Senast: snuttis_linsan
·
V
Islandshäst Har ni benskydd på era islänningar? Vilken typ av benskydd? Ni som har det, när använder ni benskydden, alltid? bara vid .....? En...
Svar
15
· Visningar
3 184
Senast: Freyr
·
Islandshäst Har massor av frågor när det gäller att tävla som jag aldrig blir klok på:p Har kollat runt på SIF sida och Fipo men blir inte klokare...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 966
Senast: Filippan
·
D
Islandshäst Tänkte höra om någon här testat den till sin islänning.
Svar
6
· Visningar
2 877
Senast: cristobal
·
C
Islandshäst om jag skulle vilja tölta, hur gör jag? Hur lägger jag skänken? Ska man sitta på något sätt? Osv berätta
Svar
12
· Visningar
1 762
Senast: Freyr
·
Islandshäst E sugen på ett par Sonnenreiter dakota. Har ni ngn bra sida/butik där dom säljer de märket? Vet om agerst* fast skulle vilja ha...
Svar
18
· Visningar
1 566
Senast: Gauti
·
Islandshäst Tänk er nu scenarito - en fyrgånare med starka grundgångarter; skritt, trav och galopp. Bra balans i alla gångarter, enbart...
2
Svar
31
· Visningar
4 398
Senast: straumur
·
Islandshäst Äntligen har propositionerna kommit ut och jag håller på att planera för fullt. Hur ser eran ev. tävlingssäsong 2007 ut? Skriv gärna...
2
Svar
39
· Visningar
4 074
Senast: Vindási
·
Y
Islandshäst Hej ! Har en kort fråga. Fyller 22 i september, tävlar jag som senior eller ungdom ?:angel:
Svar
4
· Visningar
979
Senast: Eistlá
·
Islandshäst Hej, har någon nåt bra tips för mej hur jag kan bygga upp ryggmusklerna på mitt fem-gångs sto? Har prövat massor som har funkat bra men...
Svar
19
· Visningar
2 912
Senast: OlleAtlas
·
Islandshäst Hur 17 gör man när man ska fylla i en tävlingsanmälan? Har laddat ner den från Sif:s hemsida. Men det går ju inte kopiera den till tex...
Svar
2
· Visningar
867
Senast: Ajda
·
Islandshäst Ja, ni ser ju frågan ;) Nån som sett eller känt på kaupres 2 nya modeller av startrekksadlarna?
Svar
11
· Visningar
1 233
Senast: emjo
·
G
Islandshäst Hej! Jag har ett tolvårigt islandsto som jag haft snart 1 år. När jag köpte henne hade hon inte blivit mycket riden alls,mest start -...
Svar
7
· Visningar
1 027
Senast: NiAl
·
N
Islandshäst Kanske finns det någon islandshästfantast där ute som vet var man kan köpa snygga å billiga jodhpursridbyxor? Vill ha helskodda, helst...
Svar
6
· Visningar
1 352
Senast: Linisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka