Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Jag undrar om ni andra tränar dressyr för "vanlig" dressyrtränare med era islandshästar?? Jag gör nämligen det...:D Har ej börjat...
Svar
13
· Visningar
1 288
Senast: straumur
·
J
Islandshäst Hejsan, Jag har ett sto som jag funderar lite om vilka färger hon kan ge med vilken hingst. Hon är silverbrunskäck. Hennes mamma är...
2
Svar
22
· Visningar
2 924
Senast: Trassla
·
T
Islandshäst Finns det någon som har possitiva eller negativa erfarenheter av att betäcka ett 3-årigt sto? Ska man tänka på något speciellt om man...
Svar
19
· Visningar
2 222
Islandshäst Hejsan. Min mamma har köpt min gamla islänning som jag tävlade endel med förut och hon vill jättegärna rida honom men det är bara det...
Svar
4
· Visningar
1 243
Senast: Minni-Borg
·
B
Islandshäst Hej allihopa ! , Skriv alla lösgörande övningar ni kan komma på i alla olika gångarter .:banana:
Svar
1
· Visningar
974
Senast: Saga
·
Islandshäst Några tips på lösgörande övningar?:d
Svar
2
· Visningar
1 153
Senast: Saga
·
V
Islandshäst Ville bara vet om någon ridit med en sådan... Och vad ni tycker om den?
Svar
2
· Visningar
891
Islandshäst Någon som har någon erfarenhet av denna sadel? För/nackdelar?
Svar
10
· Visningar
2 388
Senast: Silkisif
·
Islandshäst Jag har en häst som i ett varv kan gå galopp på volt , trava inåt och utåt ställd , men som har ohyggligt svårt att gå inåtställd i...
Svar
10
· Visningar
1 203
Senast: annsan
·
I
Islandshäst Hej, jag rider inte islandshäst men har en i stallet som gör det, hon har dock inte ridit islandshäst tidigare och rider den som en...
Svar
19
· Visningar
2 533
Senast: straumur
·
M
Islandshäst Då jag rider utan nosgrimma och oftast med rakt bett använder jag en curbstrap för att bettet skall ligga stilla. Har inte lyckats få...
Svar
8
· Visningar
1 000
Senast: mazarein
·
B
Islandshäst hej. jag ska tävla min första tävling snart och jag ska tävla barnklass. vad ska man ha på sig? :confused: ska man ha kavaj och sånt...
2
Svar
28
· Visningar
2 634
·
R
Islandshäst Får man göra det i lätt klass?
Svar
4
· Visningar
1 007
Senast: Real_Life
·
Islandshäst Vad menas om man har ett plustecken efter blupen och sedan ett värde? Ex. BLUP: 114 ± 8 :confused:
Svar
2
· Visningar
861
Islandshäst Har funderat lite om inte min sadel är för lång för min ena häst. På denna bilden ligger sadel kanske något för långt fram, så vad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 228
Senast: IslandsMalin
·
Islandshäst Hallå! Jag har små funderingar på att låna ut mitt sto till avel under nukommande säsong. Detta helt enkelt p.g.a. ekonomiska skäl då...
Svar
3
· Visningar
1 574
Senast: IslandsMalin
·
Islandshäst vilken färg blir det troligen på fölet?
Svar
5
· Visningar
1 622
Senast: TonicWater
·
J
Islandshäst Vem är världens högst bedömda hingst någonsin? Levande? I Sverige? Nån som vet...?? :banana:
Svar
12
· Visningar
2 132
·
H
Islandshäst Hej Jag har de senaste timmarna suttit och läst igenom massa trådar ang färger här på forumet, en del från förra året till och med...
Svar
11
· Visningar
1 482
Senast: Josephine
·
C
Islandshäst Någon som vet om Hööks eksemtäcken är stora eller små i storleken? Min tjej är bara 133 cm och väldigt nätt i typen. Funderar på...
Svar
11
· Visningar
2 370
Senast: Karin87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka