Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Islandshäst Har sett att många islandsryttare använder tyglar med hake. Alltså en sådan hake som finns på de vanligaste grimskaften. Min fråga är...
2
Svar
27
· Visningar
2 775
Senast: Garpur
·
D
Islandshäst Mitt sto är silversvartskäck, dräktig med svart hingst. Är det 50/50 procent chans för silversvart/skäck/svart, eller dominerar någon...
Svar
8
· Visningar
1 401
Senast: Silkisif
·
L
Islandshäst det är varmt, hästarna har massa vinterpäls kvar och är jätteslöa. Líf har börjat med en ny dumhet.. så fort man tar i tygeln och ber...
Svar
2
· Visningar
1 057
Senast: Hressa
·
Islandshäst Är totaly lost på allt som har med islandshästar och dess gångarter att göra, men skulle gärna vilja få förklarat för mig vad grisepass...
Svar
12
· Visningar
1 959
Islandshäst Vad har ni för erfarenheter av honom? Någon som kanske till och med har ridit honom? Hur var han? Har någon erfarenhet av hans...
Svar
14
· Visningar
3 260
Senast: Båbbe
·
N
Islandshäst Hej, Kan någon ge mig bra bra hemsidor/internet adresser till internet butiker där jag kan köpa tyngd boots av typen "gummi klockor"...
Svar
6
· Visningar
3 752
Senast: LinnK
·
Islandshäst Vilka sadelmärken bör jag kolla på om jag är ute efter en sadel med extra vid bom till en häst med knappt ingen manke och något svängd...
Svar
19
· Visningar
1 963
S
Islandshäst Tänkte anmäla mig till tävling, men jag hittar inte mina gamla resultat som jag måste ha? Var kan jag hitta dem? Någon som vet?
2 3 4
Svar
68
· Visningar
2 999
Svar
13
· Visningar
1 336
Senast: solenbakommolnet
·
Islandshäst Snart är mitt släp klart och självklart vill jag ha isisdekaler på! Så! Var kan man köpa? Vill gärna se fler modeller än "dom tre...
Svar
12
· Visningar
1 670
Senast: izza
·
Islandshäst en av mina hästar får jätte lätt täckes skav på bogen! får era hästar också det? har ni några tips på det!!
Svar
6
· Visningar
1 117
Senast: Jaulgreis
·
Islandshäst fanns en gammal tråd om detta men den va så hemskt gammal och handlade inte riktigt om det jag undrade. jo.. jag ska tävla i...
Svar
11
· Visningar
1 690
Senast: Gullan86
·
Islandshäst jag var med som veterinär assistent på en tävling för någon vecka sedan . nästan 30% av hästarna hade sår i munnen:( jag tycker att...
Svar
2
· Visningar
1 184
Senast: fjodur
·
S
Islandshäst Varför är det så vanligt att man använder remontgrimma på islandshästar? :confused:
2
Svar
37
· Visningar
3 192
Senast: Svalan
·
Islandshäst Vad ska och får man ha för utrustning på sig själv och hästen i lätt klass???:bow: tex bett
Svar
12
· Visningar
1 222
Senast: Borkan
·
D
Islandshäst Hej!! Suttit o kollat extremt mycket på padar o undrar är denna paden bra?? Någon som har en sådan?? Jag ska ha den till en bomlös...
Svar
8
· Visningar
1 176
Islandshäst Någon här som har fakta om denna hingst? Så skriv gärna! /Linda
Svar
2
· Visningar
1 057
Senast: Linda.B
·
Islandshäst Jag undrar om det finns någon här som vet vart man kan hitta nån utställning/visning för isisar där man bara kan visa gångarterna från...
Svar
1
· Visningar
857
Senast: Boj
·
Islandshäst Vet ej om denna får ligga här?? Men jag söker en sådan där gjutjärnsskylt där en islandshäst står på en pinne och under hänger en skylt...
Svar
5
· Visningar
1 850
Senast: Joka
·
Islandshäst Har ni skott era hästar för att hjälpa takten??
2
Svar
24
· Visningar
3 634
Senast: Gauti
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar