Sv: resultat

Weei ska du tävla :banana: ? Kul att se er på banorna igen :D

Jo dom nationella är fulla, på Solbacken som sista anmälningsdatumet går ut på om några veckor är det hur många som helst med, jättemånga i kölistorna... Men vart ska du tävla :D ?

Haha, ser du inte vem det är på stilen:D ?

Haha, det kan bli lite förvirrande då hon skrivit på sin avtar att hon bor strax utanför sigtuna:angel: :rofl:

Lotta?! Funderade på det,men hon har inte presenterat sig!:D

Yes, loddie bilen. Ah, ja jag vet jag är ju lite virrig:rofl: Tusikken, nåja följer jättegärna med om du skall tävla på någon annan:D

Det skulle vara helgen efter i Sala, men det räknar jag inte med! Usch, jag är så ridsugen..så ska Evelina rida imorgon.:cry:

Håller tummen superhårt, kanske du kommer med. Ännu vet vi inte, hoppas på det bästa. :D Sen vet jag ju inte hur lång väntelistorna är för solbacken? När anmälde du dig till den?

Jag kommer aldrig glömma dig:love: ;)
Men varför "loddie bilen":rofl:
ska du också tävla m tjejerna den 11-13?! Såg din fina häst i onsdags. Fick till och med hålla honom:banana: ;)

Igår. Det beror väl på poängen antar jag. Jag är ju iaf a-klass i tölten..men ja, vi får se. Jag vill inte fundera över det. Det vore kul!

ja, jag tävlar 11-13 maj.

jag var och tränade med Fylkir hos Anne:idea: Testade Jossans G-boots, men de skadade honom.:(

Nej, Loddie äger och kör ju loddie-bilen, en ful liten röd bubbla:idea: . Alltså tusan lotta förklara haha det blir så virrigt då jag skall få till det korrekt:rofl: Vad är eg. loddiebil? Jag kan sången iaf. :idea:

Liknande trådar

Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
332
Senast: CaisaCax
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
768
Senast: Ajda
·
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
267
Senast: Roheryn
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
284

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka