Sv: resultat

Gör du, vart då :D ? (du har säkert redan skrivit det men hjärnan är utbränd efter veckans skolarbete :angel: )

Okej gick det bra :D ? Haha den jävlen till hästen ... :p

G-bootsen? Dom är ju sådna där ultimata super boots som aldrig går sönder eller liknande :angel: Fick han skav?

que? Jag har ALDRIG sett henne i en röd bubbla?!:D varför är ni här med inte på msn?

Det hoppade in små stenar, konstigt nog, och sen skavde det på honom, han blev lite ledsen. Men det har i stort sett läkt!

ja, han var så snäll så..han skulle få gucka i ögat.

Ja, hon har mellanstenar. För stora för att inte skava och för små för att inte komma in. Hon drog åt en och jag en, och det kom in på båda.:crazy: Skitkonstigt. Så nu vet jag inte vad jag ska ha för något.

haha, det där var det sötaste!!!

men Loddie, varför "soft mee islandshästar"?:crazy:

ja...jag funderar på dem. Säkert lika bra, kommer säkert in sten i dem också om jag har otur. Men de är iaf billigare.

som jag *haha* Jag blev så trött på att inte få något namn jag ville, så jag bara suckade:D

Ja eller hur:D Fast jusst de här puffarna som kommer ut från avgasröret är viktiga också och runda fluffiga, sen så går bilen saaaakta:D

Liknande trådar

Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
332
Senast: CaisaCax
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
768
Senast: Ajda
·
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
267
Senast: Roheryn
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
284

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka