Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Islandshäst Någon som vet vad det kostar, med flugluva till. Är de bra? Tänkte även skaffa probolja, någon som vet vad det kostar och ifall det...
Svar
7
· Visningar
2 848
R
Islandshäst Nu kommer jag med en kort uppklassningsfråga som jag fortfarande inte har fattat, fast jag letat och letat. Om man får över 5,0 i både...
2
Svar
20
· Visningar
2 219
Senast: yew98fq
·
Islandshäst Nu vill jag ha ett svar på den här frågan en gång för alla! Bedömer dommarna hästens form i lätta klasserna? Jag har hört härifrån att...
Svar
3
· Visningar
911
Senast: Osterang
·
T
Islandshäst Ni kanske diskuterat just detta tidigare, ber om ursäkt isådant fall. Men jag undrar varför det i många fall anses okej att avla på...
Svar
8
· Visningar
1 192
Senast: Lobelia
·
N
Islandshäst Hej. Jag ska börja passa på min häst nu :banana: . Jag undrar om ni använder benskydd på era hästar. Varför eller varför inte? Vilka...
Svar
11
· Visningar
1 135
Senast: Spói
·
Islandshäst Någon som vet var man kan få tag i boots i andra färger än svart och vitt ??;)
Svar
4
· Visningar
1 205
Senast: skuggi
·
S
Islandshäst Vad är kval poängen i tölt för ungdom ? A-B klass samt sm? :rofl:
Svar
1
· Visningar
922
Senast: Linisen
·
Islandshäst Om man tänker sig att avla fram en bluphingst,hur hög BLUP ska stoet ha då? Kokofråga men det är bara en fundering.Sedan betäcker man...
Svar
3
· Visningar
1 009
Senast: ang
·
Islandshäst Kaela är ju 7år,men reds ju inte först nu som 7-åring. Ger ni era unghästar vila(lång vila)under ngn period??:bow:
Svar
1
· Visningar
869
Senast: Stjarni
·
I
Islandshäst Jag har en islandshäst som är passaktig i tölten i paddocken. Får oftast ren tölt ute, men ibland är den också lite passaktig då. Ägaren...
Svar
12
· Visningar
1 702
·
Islandshäst Jag är lite intresserad av att skaffa ett islandsträns till mitt ridponnysto då det finns så många snygga islandsträns :d och vi behöver...
Svar
9
· Visningar
1 488
·
L
Islandshäst Hej! Jag skulle vilja ha tips och råd om hur jag ska kunna utveckla mig och min häst genom arbete från marken. Just nu fungerar...
Svar
10
· Visningar
1 426
·
R
Islandshäst Vad brukar det vara för musik på "era" tävlingar (när varje ryttare inte har egen) eller är det blandat? Vilken sorts musik tycker ni...
2
Svar
22
· Visningar
2 842
Senast: Lambi
·
R
Islandshäst Jag har hört att man inte får ställa upp i vanliga hopptävlingar med isläningar, är det så? :confused: Jag hade tänkt ställa upp i...
Svar
2
· Visningar
947
Senast: Rodadís
·
Islandshäst Finns det dressyr för islandshästar?? Vart annordnas det??
Svar
5
· Visningar
995
Senast: Karin87
·
Islandshäst Vad blir det eller kan det bli för färg på ett föl som har en musblack mamma e Spuni frá Midsitju u jarpvindott efter Silfurmani, och en...
Svar
8
· Visningar
1 451
Senast: em76
·
Islandshäst När tycker ni man kan prova ett sånt på sin häst? Hur mycket ska hästen kunna först? Ska den vara helt färdigutbildad (som...
Svar
1
· Visningar
980
·
Svar
2
· Visningar
1 076
Senast: fettso
·
Islandshäst Kaela har svårt för att galoppera på mindre yta,hon orkar helt enkelt inte. I skogen och på ovalbana går det mkt bättre,fast det går...
Svar
6
· Visningar
1 115
Senast: Mio min Mio
·
Islandshäst Någon som använder karledsskydd när ni har boots? Vart har ni köpt dom? Någon som gjort egna? Använder G-boots vid tävling men de är...
Svar
10
· Visningar
2 493
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka