Uppklassning och orättvisa domare

Sv: Uppklassning och orättvisa domare

Jo, ibland kan man tycka dom dömer konstigt/fel. En gång jag var riktigt förvånad var när jag var ensam på banan och fick i ökad tölt 7-7,5 av fyra dommare och 1,5 av den ena! Snacka om ojämt!

Hihi, jag har ett annat bidrag: Jag la pass i en femgångsfinal, som ni vet lägger man då tre försök och domarna har bara ett ekipage att tänka på. Jag fick poängen:

6,0 5,5 4,5 2,5 och 0,0 Väldigt oense alltså.
Det här var för några år sedan på en nationell tävling där man ändå tycker att domarna skulle kunna sin sak..

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
758
Senast: Soapbubble
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 827
Senast: LiviaFilippa
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 199
Senast: lizzie
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 754

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka