Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Islandshäst Har köpt en islandshäst från island, och hon kommer snart. Jag har aldrig importerat häst, utan alla mina islandshästar har varit...
2
Svar
38
· Visningar
4 486
Senast: Svalan
·
M
Islandshäst jag har en liten isis som jag rider mycket. och ju bättre kondition hon får desto mer vill hon dra på och springa iväg. då jag inte vill...
Svar
12
· Visningar
1 338
Senast: monsterblom
·
Islandshäst Vad anser ni om den sadeln? Det borde ju vara iaf nån som har den här tycker jag.. Jag provade en som hastigast för nån dag sen...
Svar
4
· Visningar
2 887
Senast: LinnK
·
J
Islandshäst Hejsan! I år ska mitt sto åka upp till en hingst i Uppsala. Stari från Bredhall. Hon har lindrigt eksem och jag är orolig att det ska...
Svar
13
· Visningar
1 491
Senast: Juvelflickan
·
J
Islandshäst Hejsan, Funderar på att köpa denna sadel: Länk Är det någon här som har testat den på sin islandshäst? Eller hört något om denna...
Svar
8
· Visningar
1 287
Senast: Jozzi
·
L
Islandshäst vilken hingst ska ni betäcka med i sommar? berätta gärna lite om stoet också, och era förväntningar på avkomman. mitt sto Líf frá...
Svar
14
· Visningar
1 901
Senast: Skatan
·
B
Islandshäst Jag undrar om ni har regntäcke på era islandshästar? Jag har inte det på min men funderar på att köpa ett. Islandshästar sägs ju klara...
2
Svar
25
· Visningar
6 056
Senast: Pyzen
·
N
Islandshäst Vad gör man egentligen i dom klasserna? :confused: Skriv gärna detaljerat..
Svar
3
· Visningar
3 722
Islandshäst finns det någon islandshäst hingst som ni rekomenderar? varför? skicka gjärna bild!:love: :bow: :bump: :banana:
2 3
Svar
47
· Visningar
8 274
Senast: evaliz
·
G
Islandshäst Jag har tänkt att prova ett sådant bett på min häst då han har problem med att bära sig i tölten och gärna höjer huvudet och länger...
Svar
13
· Visningar
2 510
Senast: Gauti
·
G
Islandshäst Är det någon som vet något om denna hingst? har kollat på en avkomma till honom, och vill gärna veta lite om han.. Hur är han i...
Svar
2
· Visningar
971
Senast: Gullfaxi
·
L
Islandshäst Hej, jag har en islänning som är 12 år. Han är väldigt pigg och föredrar passen, han är även väldigt bekväm och gör det han själv...
Svar
12
· Visningar
1 631
Senast: cararv
·
S
Islandshäst Jag har lite problem med min Globus Glói. Den är underbar att rida i och passar jättebra på min häst, men den åker fram i stup i...
Svar
7
· Visningar
1 599
·
I
Islandshäst Hejsan Jag letar en ny sadel till min islandshäst men har inte så stor plånbok då jag pluggar. Kan ni rekomendera bra sadlar till bra...
Svar
19
· Visningar
1 899
·
A
Islandshäst Vad vet ni om denna hästen och var finns han?
Svar
8
· Visningar
3 164
Senast: Teilani
·
Y
Islandshäst Är i sadelköpartagen och är sugen på en Kentaur Kári special. Vad har ni för vidd på den sadeln, ngn som vet bomvinkeln på de olika...
Svar
1
· Visningar
1 221
Senast: Yeahnny
·
Islandshäst Jag tror min häst slår sig bak. Han har av och till sår i hovskägget bak, på insidan benet. Trodde först det var kopplat till hans eksem...
Svar
9
· Visningar
1 688
Senast: solenbakommolnet
·
C
Islandshäst Är det ngn som har sadeln?har letat i tidigare trådar men det fanns inte riktigt den fakta jag var ute efter, vet ngn hur många grader...
Svar
9
· Visningar
3 606
Senast: cristobal
·
Islandshäst Om jag behöver tvätta hennes exsemtäcke,hur ska jag gå tillväga?? Hur många grader och med vilket medel?? Skadar det täcket??Det var...
Svar
7
· Visningar
1 934
Islandshäst Får man betäcka ett obedömt sto med elit hingst??:angel:
Svar
11
· Visningar
1 432
Senast: sambaengi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser