Travtakt=sko bak???

Sv: Travtakt=sko bak???

jag ska säga att om inte våran tränare hade föreslagt nåt, hade vi skott och verkat precis som vanligt.
jag har aldrig ens funderat på detta och hade ingen aning om att det existerade.

Vi har bara haft henne i en månad desutom, och när vi köpte henne var framhovarna jättelånga. Så det dröjer nog några verkningar innan jag kan svara på hur hon kommer gå annorlunda.
Förmodligen kommer vi nog tom att verka som vanligt på henne också, eftersom jag tävlar för skojs skull.

jag ska säga att om inte våran tränare hade föreslagt nåt, hade vi skott och verkat precis som vanligt.
jag har aldrig ens funderat på detta och hade ingen aning om att det existerade.

Nej ska jag vara ärlig så visste inte jag heller att det funkade, att ändra på bakhovarna vid passtakt. Jag känner mig inte alls oinvigd på något sätt, utan tycker att jag har bra koll på det mesta. Men det här var något helt nytt som du gärna får dela med dig av, oom hur det ska gå till och fungera.

Vi har bara haft henne i en månad desutom, och när vi köpte henne var framhovarna jättelånga. Så det dröjer nog några verkningar innan jag kan svara på hur hon kommer gå annorlunda.
Förmodligen kommer vi nog tom att verka som vanligt på henne också, eftersom jag tävlar för skojs skull.

Jag säger som Boj jag, igen :) att du får gärna berätta sen om det blev nån skillnad på hästen osv i takten :)

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
768
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
284
Hästvård Min islandshäst har haft återkommande skador ända sedan jag köpte honom för 2 år sedan. Innan jag köpte honom har han bara gått på bete...
Svar
14
· Visningar
652
Mat Jag är i någon bak-period och är lite sugen på eventuella nya recept. Vad bakar ni helst?
2
Svar
23
· Visningar
955

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka