Frågor om tävlingar

Sv: Frågor om tävlingar

Jag har för mig att man får minus om man lägger från fel galopp :confused: så borde det ju vara .. eller ?

Så är det inte. Jag har lagt från fel massor med gånger (med flit). Aldrig fått minus eller kommentarer på det. Många hästar är lättare att lägga i "förvänd" galopp.

Ja man får lägga från vilken galopp man vill, men ej från kors (vilket iofs är omöligt, hästen måste trampa om ett steg innan läggningen).

/Malin

Så är det inte. Jag har lagt från fel massor med gånger (med flit). Aldrig fått minus eller kommentarer på det. Många hästar är lättare att lägga i "förvänd" galopp.

Åh, men det är ju bra :D om det skulle vara så att vi hamnade i en högervarvs-final!

Liknande trådar

Hundträning Tänkte skapa en ny tråd för dom som tränar bruks då den gamla inte var uppdaterad på så länge. Egentligen så tränar jag inte så mycket...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
11 228
Senast: Carolininen
·
L
Hästmänniskan Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så...
2
Svar
26
· Visningar
4 591
Senast: TinyWiny
·
Tävling Jag har en hopphäst som jag vill träna och tävla med men det blir sällan av då jag nästan aldrig har någon som kan följa med. Jag vet...
Svar
15
· Visningar
1 901
Ridning Hej kloka buke! Gammal medlem här som återvänder efter flera års frånvaro. Jag måste tyvärr ta bort min fantastiska häst som jag hade...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 273
Senast: Sixten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar